Як замінити дроти свічок запалювання


Провід великого перерізу, що з'єднують розподільний трамблер і свічки запалювання, призначені для доставки електричного заряду від двигуна до свічок запалювання. З часом, в процесі експлуатації, вони можуть прийти в непридатність, може потріскатися обмотка або прийти в непридатність сам провід. Якщо пошкоджується гумова ізоляція в області роз'ємів або клеми на кінцях виходять з ладу, іскра може спровокувати появу дуги на якій-небудь ділянці дроти. Внаслідок пошкодження проводів, двигун починає працювати вхолосту, паливо витрачається не економічно, і в кінцевому підсумку це призводить до поломки всього двигуна.

1.


Відкрийте капот. Двигун повинен повністю охолонути, оскільки деталі, що знаходяться в безпосередній близькості проводів запалювання можуть бути досить гарячими, якщо на автомобілі нещодавно їздили.

2.


Визначте місце розташування проводів від свічок запалювання. Вони проходять від розподільного трамблера і закріплюються на кінцях свічок запалювання, які розташовані в один ряд уздовж двигуна, або в два ряди, якщо це V-подібний двигун. Трамблер прикручений болтами до корпусу двигуна, і розташований, як правило, спереду; можливо його розташування на задній частині (протилежній стороні) корпусу.

3.

Зніміть кришку корпусу двигуна, під нею ви побачите свічки запалювання і дроти, що йдуть до них. Кришка корпусу двигуна прикручена, як правило, гвинтами або кріпиться на затискачах. Відкладіть поки в сторону кришку або кришки, якщо їх декілька.

4.

Замінювати дроти від свічок запалювання слід по одному, не порушуючи порядок, в якому вони знаходилися. Якщо ви помітите їх, в тому порядку, якому вони були приєднані, тоді можете видалити їх всі одразу.
{LikeAndRead}

5.

Видаліть провід свічки запалювання, потягнувши за невеликий наконечник, через який він підключений до двигуна. Від'єднайте протилежний кінець дроту, де він підключений до свічі запалювання, потягнувши його в місці роз'єму. У деяких механізмах є спеціальна скоба, яка скріплює дроти один з одним. У такому випадку, після того, як дроти були від'єднані з обох кінців, можна видалити скобу. Як і свічки запалювання, розподільний трамблер слід начисто витерти.

6.

Підключіть провід до свічі запалювання, так, щоб вони міцно скріпилися один з одним. Встановіть протилежний кінець дроту в розподільний трамблер в тому ж порядку, як розташовувалися старі дроти, які ви видалили. Переконайтеся, що кабель надійно закріплений з обох кінців. Решта дроти встановлюйте по одному в тому ж порядку. Встановіть на місце кришку корпусу двигуна. Закрийте капот. Заведіть двигун, щоб переконатися, що все працює як треба.
{/LikeAndRead}