Як відремонтувати скрипучі гальма


Система гідравлічного гальма автомобіля іноді може скрипіти і верещати, що може свідчити про її зношеності і про те, що система потребує ремонту. Дискові гальма видають вереск, коли на їх подушках малу кількість матеріалу, а барабанні гальма можуть видавати такі звуки, коли вони працюють неналежним чином. Середньостатистичний механік може полагодити вищать гальма за 30 хвилин.

1.


Рясно нанесіть покриття для дискових гальм в отвір в центрі гальмівного супорта, воно повинно потрапити на задню частину подушок дискового гальма. Не розпиляти його на ротор або краю подушки, тільки в спеціальний отвір. Покриття допомагає поршню гальмівного супорта відновити стан подушки і запобігти зіткнення з ротором, коли вона не використовується.

2.


Замініть подушки гальм, знявши гальмівний супорт з ротора, потім знявши подушки і надівши нові на поршні супорта. Гальмівні подушки повинні верещати, коли більша частина їх матеріалу зношена, щоб дати сигнал водієві, що їх потрібно замінити. Невелика металева пластина обтісує ротор, якщо її не закріпити, то ротор може бути сильно пошкоджений.

3.

Замініть колодки барабанного гальма, знявши барабани з деталей і вийнявши пружини, які утримують колодки. Коли товщина покриття колодки менше допустимої, вона починає видавати вереск, але у колодок немає пластини, як у дискових гальм. Іноді матеріал з колодок може збиратися внизу барабана і викликати відхилення, яке в свою чергу викликає жахливий звук, коли колодка постійно контактує з барабаном або іншими частинами гальма. Перед тим як замінити колодки, перевірте, чи немає бруду в барабані, зазвичай колодки бувають пошкоджені від бруду і повинні бути замінені в будь-якому випадку.

4.

Помийте гальма під шлангом з високим напором, при цьому вони повинні бути холодними і перебувати в неробочому стані протягом декількох годин. Бруд і пил можуть викликати вереск гальм, коли вони засмічують такі важливі компоненти як супорт і колодки. Пил часто непомітна, але може викликати безліч проблем, включаючи перегрів і деформацію ротора.
{LikeAndRead}

5.

Перевірте, щоб у гальмівному циліндрі був відповідний рівень рідини, і щоб вона мала свій звичайний колір. Для цього відкрийте кришку і візуально оціните рідина. Зазвичай гальмівний циліндр знаходиться під капотом біля теплового екрана з боку водія. Але може бути і в іншому місці. Колір рідини повинен бути золотистим, вона повинна заповнювати циліндр до позначки на стінці напівпрозорого резервуара. Якщо ж рідина чорного кольору або її рівень менше, то це може свідчити про проблеми з вентиляцією чи нагріванням, що в свою чергу може послабити супорти, і вони не будуть повністю очищати подушки, викликаючи вереск гальм.
{/LikeAndRead}