Як доглядати за машиною


Раніше, щоб підтримувати машину в хорошому стані, вам потрібно було проводити цілі вихідні в гаражі, а потім годинами діставати машинне масло з-під нігтів. Зараз цим займаються кваліфіковані механіки, але все ще є речі, які вам доведеться робити самим, щоб не допустити виникнення зайвих проблем і щоб не переплачувати за обслуговування машини.

Щотижневі перевірки

1.


Перевіряйте, щоб рівень масла був у нормі. Заглушите двигун, дістаньте масляний щуп і витріть його рушником. Зверніть увагу на позначки, які позначають, коли рівень масла нормальний, а коли масло потрібно долити. Вставте масляний щуп назад і перевірте рівень масла. Відвезіть машину в автосервіс, якщо у неї часто різко закінчується масло або якщо воно піниться і віддає бензином.

2.


Перевіряйте масло в коробці передач. Це робиться таким же чином, як і перевірка рівня масла в двигуні, але при цьому двигун повинен працювати і бути розігрітим. Доливайте півлітра олії за раз, щоб не переповнити коробку передач. Використовуйте тільки масло, яке рекомендує виробник вашого автомобіля. Відвезіть машину в автосервіс, якщо масло коричневого кольору або каламутне. Якщо у вас ручна коробка передач, то можете пропустити цей крок.

3.

Перевірте гальмівну рідину. У більшості машин резервуар для гальмівної рідини прозорий, що дозволяє вам побачити її рівень без використання щупа. Це нормально, якщо ви заливаєте гальмівну рідину, коли гальма зношуються, але якщо її рівень різко падає, то, як можна швидше відвезіть машину в автосервіс. Ніколи не заливайте в контейнер для гальмівної рідини іншу рідину і не залишайте пляшку з гальмівною рідиною незакритих.

4.

Використовуйте масляної щуп, прикріплений до кришки резервуара для перевірки рівня рідини для гідравлічного посилення керма, щоб перевірити її рівень. Він не повинен відхилятися від позначок, які вказують на нормальний рівень рідини. Якщо вам доводиться заливати рідину для гідравлічного посилення керма частіше разу на рік, відвезіть машину в автосервіс. Якщо у вас немає для гідравлічного посилення керма, пропустіть цей крок.
{LikeAndRead}

5.

Перевірте рівень холодоагенту. Не відкривайте кришку радіатора, коли двигун все ще гарячий. Замість цього, погляньте на запасний бак. Ви повинні побачити дві позначки: «повністю холодний» («full cold») і «повністю гарячий» («full hot»). Залийте холодоагент, коли двигун холодний. Якщо вам доводиться заливати холодоагент занадто часто, відвезіть машину в автосервіс.

6.

Перевірте, щоб верхня частина акумуляторної батареї була сухою, а клеми були туго закручені і не іржаві. Якщо акумуляторна батарея погано виглядає, перевірте її в магазині автодеталей, який пропонує подібну послугу.

7.

Залийте нову рідину омивача вітрового скла. Її потрібно міняти часто, якщо ви часто користуєтеся омивачем вітрового скла. Цю рідину можна розводити з водою (так вона буде краще мити), але взимку цього краще не робити.

8.

Поміняйте гуму на двірниках, якщо вона зношена. Не чекайте моменту, коли потрапите під сильний дощ і помітите, що потрібно було поміняти гуму.

9.

Поміряйте тиск у колесах і перевірте покришки. В інструкції ви знайдете, який тиск має бути в ваших колесах. Перевіряйте тиск тільки тоді, коли шини холодні. Якщо у вас немає манометра для шин, скористайтеся манометром, прикріпленим до шлангу пневмопривода на заправці. Перевіряючи тиск, огляньте шини, щоб побачити, чи немає на них пошкоджень.

Плановий огляд

1.

Залийте нове масло. В інструкції ви знайдете інформацію про те, як часто вам потрібно це робити і чи можна робити це частіше. Якщо ви хоча б раз не заллєте нове масло, це може викликати серйозні пошкодження двигуна, а страховка на машину не покриє витрати на ремонт. Зберігайте всі чеки.

2.

Міняйте покришки. Ви, мабуть, чули, що потрібно міняти всі 4 покришки відразу, а не дві. Якщо ви не будете мене покришки регулярно, в кінцевому рахунку, вам все одно доведеться купувати більше покришок, а керованість автомобіля буде набагато гірше. Особливо важливо міняти покришки на передніх колесах.

3.

Намагайтеся проводити регулювання коліс і заміну масла щоразу, як помітите, що з машиною коїться щось недобре. Це допоможе вашим покришкам прослужити довше.

4.

Проводьте техогляд машини згідно з рекомендаціями в інструкції. Також частоту проведення техогляду можна дізнатися в офіційного дилера. Вам доведеться заплатити більше, але механіки, які добре розбираються саме у вашій моделі машини, проведуть ремонт на належному рівні. Якщо у вас є сервісний журнал, попросіть залишити в ньому відмітку про огляд та ремонті.
{LikeAndRead}

5.

Промийте систему охолодження, щоб запобігти корозії і перегрів машини. Вам також може знадобитися замінювати кришку термостата і радіатора через кожні 100 000 км пробігу. Це часто називають підготовкою машини до зимового сезону.
{/LikeAndRead}