Як водити спортивну машину


Спортивні машини покликані забезпечити максимальний рівень керованості, прискорення і ефективності гальмування. На противагу так званим "м'язистим автомобілям", орієнтованим переважно на потужність і прискорення, спортивні автомобілі здатні доставляти величезне задоволення при проходженні поворотів, як на гоночній трасі, так і на пустинній дорозі.

1.


Прискорюйтесь плавно, але енергійно. Якщо ви прискорюєтеся на спортивному автомобілі, натискайте на педаль газу поступово, а не різко, особливо при виході з поворотів. У цьому випадку автомобіль не зірветься з траєкторії. Особливо важливим плавне додавання газу є на таких потужних автомобілях, як Порше і корвети, оскільки на них різке натиснення на педаль газу може зірвати автомобіль в занос.

2.


Якщо тільки не переключаєте передачі, завжди тримайте обидві руки на кермі. Кермо треба тримати в положенні 3 і 9 годин. При проходженні поворотів стежте, щоб ваші руки не ковзали по обіду. Намагайтеся тримати руки в одному положенні, навіть якщо вам доводиться їх схрещувати. Спочатку це може бути складно, зате цей спосіб гарантує, що ви завжди будете знати, де центральне положення коліс.

3.

Перемикайте передачі близько червоного сектора тахометра, що показує високі обороти. У більшості нормальних спортивних автомобілів червона зона починається відносно пізно - десь близько 6500 - 9000 об. / Хв. Пік потужності двигуна дуже часто доводиться на обороти безпосередньо перед червоною зоною. Звичайно, у деяких автомобілів, наприклад, таких як Porsche 911 Turbo, значна потужність і крутний момент забезпечуються вже на низьких оборотах, тому на них не обов'язково так сильно розкручувати двигун перед перемиканням.

4.

Перемикайтеся швидко, але плавно. Не потрібно вбивати важіль перемикання передач з одного положення в інше. Замість цього, перемикайтеся настільки плавно, наскільки можете, на секунду зупиняючись між передачами перед тим, як пересунути важіль у таке становище. Це зменшить механічний знос, а також зробить водіння більш приємним.
{LikeAndRead}

5.

Зіставляйте обороти двигуна з тією передачею, на яку ви будете перемикатися. Перемикаючись вниз під час гальмування перед поворотом, швидко натисніть на педаль газу, щоб збільшити обороти до відповідного для більш низькою передачі рівня.

6.

Під час одночасного гальмування і перемикання вниз використовуйте метод «п'ята-носок». У цьому випадку ви повертаєте свою розташовану на педалі гальма ступню так, щоб у той же час натиснути і на педаль газу, збільшуючи обороти двигуна одночасно з гальмуванням. Це складна техніка, але вона зробить керування автомобілем більш рівним, а рух - більш швидким, а також зменшить знос механічних частин автомобіля.

7.

Ви повинні завершити гальмування ще до входу в поворот. Якщо станете гальмувати під час проходження повороту, то можете порушити стабільність шасі автомобіля, оскільки маса різко переміститься вперед і до зовнішньої сторони повороту. Гальмуєте до входу в поворот.

8.

Проходячи поворот, дивіться, куди їдете. Якщо ви швидко робите поворот, то дивіться у тому напрямку, куди повертає автомобіль.

9.

Не давайте повний газ, поки не пройдете апекс повороту - ту його частину, після якої дуга повороту починає розпрямлятися до виходу. Щоб не порушити стабільності автомобіля, на газ натискайте плавно. Занадто сильне натискання педалі газу до виходу з повороту може привести до занесення, коли колеса задньої осі втратять зчеплення з дорогою і зміщуються до зовнішньої сторони повороту, або до знесення, коли передні колеса, замість того, щоб рухатися по траєкторії, зміщуються до зовнішньої сторони повороту . Занесення іноді може викликатися спеціально, особливо у випадку спортивних авто: якщо занос контролюється, то може зробити водіння більш цікавим. Але, разом з тим, занос може бути і небезпечним.
{/LikeAndRead}