Як зняти підсилювач рульового управління


Система підсилювачів рульового керування в автомобілі дозволяє водієві легше повертати кермо, за рахунок посилення моменту руху завдяки гідравлічної рідини і насосу, який називається насосом посиленого рульового управління. Система рульового управління робить це за рахунок прикладання сили до шестерні рульового механізму. У свою чергу це викликає обертання осі повороту коліс машини. З часом система рульового управління зношується. Якщо це трапляється, її потрібно зняти.

1.


Відкрийте капот автомобіля і знайдіть насос підсилювача рульового управління.

2.


Від'єднайте шланги подачі гідравлічної рідини в механізм підсилювачів рульового керування, що йдуть від насоса. Для цього скористайтеся викруткою, щоб відкрутити хомути шланга. Поверніть шуруп на хомутах проти годинникової стрілки, щоб хомути ослабли, і ви змогли витягнути їх. Потім витягніть хомути з насоса рульового управління. Зауважте, чим відрізняються шланги подачі і повернення гідравлічної рідини. Обмотайте кожен з них ізолентою і позначте маркером.

3.

Поставте піддон під машину і опустіть в неї поворотну трубку.

4.

Заведіть машину і повертайте кермо в різні сторони, поки з системи не витече вся гідравлічна рідина механізму рульового управління.
{LikeAndRead}

5.

Відкрутіть болти, якими прикріплюється ємність підсилювача керма.

6.

Відкрутіть болти з насоса рульового управління за допомогою торцевого ключа.

7.

Запам'ятайте, звідки ви зняли той чи інший болт. Обклейте кожен з них ізолентою і позначте маркером.

8.

Зніміть ремінь приводу. Він повинен легко знятися, так як кріпильні болти насоса ви вже відкрутили. Тепер ремінь приводу нічого не утримує.

9.

Витягніть насос рульового управління з відсіку двигуна разом з ременем приводу.

10.

Від'єднайте гідромагістралей від рейки рульового механізму за допомогою торцевого ключа (відкручуйте болти проти годинникової стрілки).

11.

Від'єднайте поворотну трубку від рейки рульового механізму (відкручуйте болти проти годинникової стрілки).
{/LikeAndRead}