Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ


Якщо у вас є автомобіль без синхронізаційних міток на шківі колінчастого вала, ми пропонуємо дійсно охайний, точний і дешевий спосіб знайти ВМТ двигуна. Це робиться за допомогою двигуна автомобіля і головки, затягнутою вниз.

Кроки


    Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ
  1. Зробіть індикатор з якої-небудь прозорої пластикової трубки, банки з-під масла, і старої свічки запалювання.

  2. Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ
  3. Розбийте стару свічку і прикріпіть прозору пластикову трубку до неї по всій довжині (зробіть її герметичній).

  4. Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ
  5. Видаліть всі свічки запалювання.

  6. Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ
  7. Притримуйте великим пальцем перший отвір циліндра свічки запалювання. Поверніть двигун (див примітку нижче), поки не відчуєте тиск на великий палець. Це діє такт стиснення. ВМТ знаходиться у верхній частині цього поршня.

  8. Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ
  9. Укрутите в свічки запалювання пластмасові трубки і вставте інший кінець трубки в резервуар для масла. Продовжуйте обертати двигун. З'являться бульбашки, поки поршень не досягне верхньої точки свого шляху. Коли він піде вниз, бульбашки припиняться і масло почне текти по трубці. Зупиніться на зручній точці і зробіть позначку на трубці. Потім відзначте шків колінчастого вала і корпус двигуна в зручному місці.

  10. Прокрутіть двигун в зворотну сторону і подивіться, як масло стікає в банку. Продовжуйте обертати. Коли поршень продовжує проскакувати мимо ВМТ і проходити вниз, він буде знову висмоктувати масло в трубку. Обертайте двигун, поки масло знову не досягне позначки. Зупиніться! Відзначте шків колінчастого вала, де він вирівнюється в лінію з відміткою, яку ви зробили раніше на двигуні. Тепер ви повинні мати дві мітки на шківі колінчастого вала. Середина з цих двох позначок вирівнялася з міткою на двигуні і є ВМТ. Ух ти! Майже як визначити, де знаходиться південь за допомогою наручного годинника. Хлопчики і дівчатка-скаути, зверніть увагу.

  11. Як знайти верхню мртвую точку вашого двигуна ВМТ
  12. Відкрийте капот і підтримайте його. Знайдіть торцевої ключ і перемикач, щоб встановити гайку шківа колінчастого вала. Видаліть всі свічки запалювання, зазначивши, які затички куди вставляються, пронумеруйте їх за допомогою клейкої стрічки.
    • За допомогою невеликої / середньої викрутки вставте його ніжно в перший циліндр і повільно підтримуйте викрутку під час обертання шківа колінчастого вала, поки не відчуєте, що поршень піднімається і стосується викрутки. Продовжуйте повертати повільно, поки поршень не почне йти вниз. Ви потрапили на верхню мертву точку.

    • Подивіться вниз на обід шківа колінчастого вала - ви повинні знайти відбиток на ньому (ліхтарик може бути корисним тут), який повинен бути поруч з іншим знаком на ГРМ ремені або блоці циліндрів, коли ці позначення вирівняні, ви знайшли верхню мертву точку.


    Поради


    • Пообертайте двигун. Є кілька способів. Може бути, ви можете дістатися до болта шківа колінчастого вала за допомогою гайкового ключа.

    • Спробуйте затягнути генератор гайковим ключем.

    • Повторимо, що з механічною коробкою передач, двигун можна розкрутити, встановивши його на найвищі передачі, знявши праве заднє колесо і піднявши його важелем за допомогою колісних болтів і довгою залізної труби.

    • Ви можете також використовувати соломинки для содової, вставивши їх в отвір свічки. Проблема в тому, що існує декілька ступенів обертання колінчастого вала, в тому час як поршень залишається нерухомим.

    • Якщо ви використовуєте баночку для зливу масла, і у вас механічна коробка передач, тоді можна поставити коробку передач на третю або четверту передачу і котити машину назад і вперед.

    Попередження

    • Найкраще від'єднати акумулятор, перш ніж почати, чи не так?

    • Тримайте пальці подалі від рухомих запчастин завжди, коли це можливо, або їх може відірвати.

    • Не вмикайте двигун в зворотному напрямку! Не треба. Це може привести до втрати синхронізації між рукояткою і валом.