Як знайти паразитную витік в акумуляторі
Ваш автомобільний акумулятор повністю розряджається за одну ніч, або ж батарея знаходиться на межі, коли ви залишили щось включеним, наприклад, світло. Іноді щось, про що ви не знаєте, споживає харчування акумулятора. Це паразитарні витоку, і вони можуть викликати той же результат, якщо залишити фари включеними: акумулятор сяде в першій половині дня.
Кроки
- Зніміть негативний щуп з клеми акумуляторної батареї.
- Підключіть чорний дріт до негативного входу мультиметра, а червоний провід до 10А або 20A на мультиметри. Прилад має побачити принаймні 2 або 3 ампера для цього заміру, щоб коректно працювати. Підключення червоного проводу до входу мА мультиметра не підходить і може пошкодити прилад.
- Підключіть мультиметр (встановіть ручку мультиметра для вимірювання струму згідно інструкції) між негативним щупом і негативним полюсом батареї. Зачекайте від декількох секунд до декількох хвилин, щоб перевести машину в сплячий режим - тобто, коли ви підключаєте амперметр, автомобільні комп'ютерні системи будятся. Через деякий час вони знову будуть повертатися в сон.
- Якщо амперметр виводить більш 25-50 міліампер, щось використовує занадто багато енергії акумулятора.
- Перейдіть на панель запобіжників і зніміть всі запобіжники по черзі. Витягніть основні запобіжники (з більш високим струмом) останніми. Виконайте ті ж дії для реле, які ви виявите на панелі запобіжників. Іноді контакти реле можуть не від'єднатися і викликати витік. Обов'язково дотримуйтеся ток на амперметр, отсоединяя кожен запобіжник або реле.
- Слідкуйте за амперметром, коли показання знизяться до допустимого значення для витоку. Запобіжник, що знижує витік повинен бути витягнутий. Зверніться до керівництва або сервіс-мануалу щоб визначити, яка ланцюг знаходиться на даному запобіжнику.
- Перевірте кожен пристрій (ланцюг) на цьому запобіжнику. Вимкніть кожен світильник, нагрівач, кожне електричний пристрій по черзі, щоб знайти витік.
- Повторіть кроки 1 і 2, щоб перевірити результат свого ремонту. Амперметр покаже вам точне значення.
- Ви також можете спробувати розчепити великий дріт від генератора змінного струму. Генератор може іноді мати закорачивается діод, який може викликати витік струму через кабель живлення генератора і через закорачивается діод, затискачі запобіжної коробки і назад до негативного полюса батареї. Це змусить швидко сісти акумулятор. Не забудьте дізнатися показання амперметра до і після відключення генератора змінного струму.









Поради
- Паразитна витік виникає, коли електричні прилади живляться від акумулятора, якщо автомобіль закритий і немає ключа в замку запалювання. Таким чином, при виконанні цієї перевірки переконайтеся, що ближнє світло, підсвічування під капотом і багажником вимкнені.
Попередження
- Будьте обережні при роботі з автомобільною електричною системою. Захистіть очі і шкіру. Точно так само, пам'ятайте, що зміни, внесені в електричну систему повинні бути в межах норми (правильно встановлені запобіжники з необхідним значенням струму) при додаванні або заміні чого-небудь електричного, будь то послепродажная заміна або заміна запчастин від оригінального виробника устаткування).
- У всі великим числі моделей, зроблених після 2003 року при відключенні акумулятора буде скинутий модуль управління трансмісією (PCM), що вимагає модулі переучуватися. У деяких випадках це вимагає заводські інструменти сканування. Краще всього віддати такі автомобілі або до автодилеру або експертам по автомобільних електричних систем.
- Не забудьте перевірити прикурювач і розетку. Іноді монети можуть впасти туди і викликати коротке замикання.
- Деякі післяпродажні системи сигналізації можуть перешкодити перевірці, зробивши її занадто довгою або галасливою, і не стоїть витрачених зусиль. Якщо це так, потрібно звернутися за професійною допомогою.
- Будьте обережні, працюючи з акумулятором в автомобілі.
Що вам знадобиться
- Захисні окуляри
- Цифровий мультиметр або амперметр.
- Знімач для запобіжників. (Ви також можете використовувати плоскогубці, але постарайтеся не роздавити запобіжник).
- Будь-які інструменти, необхідні для отримання доступу до батареї і запобіжної панелі (панелям).
- Керівництво користувача або керівництво по обслуговуванню електричних ланцюгів.