Як здійснювати догляд за акумулятором
Дуже важливо не допускати появу корозії на клемах акумуляторних батарей. При появі корозії, ваш автомобіль буде заводитися через раз, внаслідок погіршення контакту між клемою акумулятора і проводом.
Кроки
- Купіть в автомобільному магазині пасту, яка запобігає корозії акумуляторних клем. Дуже часто така паста йде в комплекті з новим акумулятором. Ще краще буде купити спрей, що запобігає корозію. У нього ідентичний принцип дії, але його легше застосовувати.
- Зніміть захисні пластикові ковпачки, які захищають місця кріплення проводів. Чи не переплутайте з іншими заглушками на корпусі акумулятора.
- Чи бачите ви білі або синюваті ознаки корозії на клемах? Якщо ні - можете відсвяткувати баночкою пива - робота зроблена.
- Якщо корозія є - доведеться попрацювати. Відкрутіть обидва дроти, використовуючи гайковий ключ. ЗАВЖДИ відключайте спочатку плюсовий провід. На цьому етапі слід бути особливо обережним. Ні в якому разі не можна допускати, щоб червоний, плюсовий провід доторкнувся до будь-якої металевої частини кузова! Слідкуйте за проводами, інструментом і своїми руками.
- Зчистите металевою щіткою все окисли на проводах, клемах, і з корпусу акумулятора. Ретельно почистіть внутрішню поверхню роз'єму на проводах. Потрібно видалити всі сліди корозії, навіть на самих проводах. Іноді доводиться трохи розрізати ізоляцію, щоб видалити всі окисли. В цьому випадку, потрібно розрізати ізоляцію вздовж, щоб потім можна було її натягнути назад на провід. Якщо почати очищення дроти з мийки холодною водою, ви зможете легко розчинити основну частину окислів. Якщо попередньо розчинити у воді трохи соди, то вона нейтралізує кислотні солі на клемах. По завершенню мийки дроти, ретельно обполосніть його холодною водою.
- Зачистіть клеми і проводи до металевого блиску. Корозія виникає внаслідок реакцій парів кислот, з батареї з металевими частинами акумулятора і повітрям. Якщо не прибрати корозію повністю, скоро вона знову з'явиться. Деякі вважають, що корозія проникає під ізоляцію проводів і старі дроти потрібно просто замінити.
- Коли клеми блищать, і на них немає ні плямочки, нанесіть захисну пасту або спрей.
- Тепер все готово до складання. Чи не перетяните болти на роз'ємах проводів, так як клеми робляться з м'якого свинцю. Спочатку приєднайте позитивний червоний провід, потім негативний чорний.








Поради
- Вам доведеться знову виставити час і настройки магнітоли, після від'єднання акумулятора
- Якщо ваш автомобіль не заводиться відразу після тривалої поїздки, проблема може бути саме в окислах. Зазвичай така проблема виникає на старих автомобілях зі старим акумулятором. Якщо ви просто замініть акумулятор, без догляду за проводами, скоро ви знову зіткнетеся з тією ж проблемою! Корозія на проводі знову почне точити клеми і проводи, поки не створить проблеми. Не лінуйтеся, виконуйте роботу ретельно і результат не змусить себе чекати. Харчова сода відмінно нейтралізує кислоту, і її солі. Ярлики, які ви можете придбати в автомагазинах, допоможуть вам легше визначати полярність Барат і проводів.
Попередження
- Намагайтеся уникати іскор при під'єднанні мінусового проводу! Старі акумулятори виділяють водень, і якщо в хмару цього газу потрапить іскра, ви можете позбутися брів. Виконуйте цю роботу в добре провітрюваному приміщенні і надягайте захисні окуляри.
- Зніміть годинник, якщо у них металевий корпус, коли працюєте з акумулятором. Якщо ви ненароком закоротити плюсову клему на кузов або до негативного проводу, годинник моментально сильно нагріються і обпалять вас. Ця порада стосується будь-яких металевих прикрас на зразок кілець, браслетів і т.д.
- Не чіпайте окисли голими руками. Кислота почне в'їдатися вам в руки. Якщо ви доторкнулися - відразу мийте руки, не чекайте неприємних відчуттів, вони вже ознака пошкодження шкіри.