Як відрегулювати карбюратор
Іноді ви можете помічати, що двигун вашого автомобіля або навіть газонокосарки працює нерівномірно. Найчастіше це означає, що потрібно налагодити роботу карбюратора, для чого знадобиться налаштувати чи змішування повітря і палива, або холостий хід, або і те й інше. Налагоджене змішування повітря і палива сприяє кращій роботі автомобіля (або, в разі газонокосарки, ефективності використання палива), а утримання оборотів на холостому ходу в межах норми не дозволяє двигуну працювати дуже швидко або, навпаки, повільно. Можна легко відрегулювати карбюратор вашого автомобіля, причому ніяких спеціальних інструментів не буде потрібно.
Кроки
Метод 1 з 2: Налаштування змішування повітря і палива
- Вимкніть двигун, якщо він заведений.
- Відкрийте капот автомобіля.
- Визначте, де знаходиться повітряний фільтр.
- Відкрутіть баранчикову гайку повітряного фільтра.
- Зніміть повітряний фільтр; карбюратор буде видно як елемент, до якого був приєднаний фільтр.
- Знайдіть 2 болта в передній частині карбюратора - вони служать для регулювання змішування потоку повітря і палива.
- Перезапустіть двигун і дайте йому розігрітися до нормальної робочої температури - ви зможете визначити це по звуку двигуна або за допомогою термометра.
- Відрегулюйте перший болт, повільно повертаючи його за годинниковою стрілкою і вважаючи число оборотів, поки двигун не почне працювати з перебоями, стане фирчала або зовсім затихне.
- Відрегулюйте другий болт таким же чином і по тому числу оборотів. Обидва болта повинні бути відрегульовані однаково для досягнення рівномірного змішування.
- По одному повертайте обидва гвинта в зворотну сторону на 1/4 - 1/2 обороту за один раз, поки двигун не почне працювати безперебійно.
- По черзі поверніть обидва гвинта проти годинникової стрілки ще на 1/2 обороту або поки двигун почне працювати з перебоями знову.
- Заново по черзі прокрутите обидва гвинта за годинниковою стрілкою до точки, при якій двигун працював найкраще.
- Замініть повітряний фільтр.











Метод 2 з 2: Налаштування оборотів на холостому ходу
- Заведіть двигун і залиште на холостому ходу, або прокотіться на автомобілі, поки він не розігріється.
- Вимкніть двигун.
- Повторіть попередні дії, щоб зняти повітряний фільтр.
- Знайдіть трос управління дросельною заслінкою і регулювальний гвинт холостого ходу, прилеглий до нього.
- Перезапустіть двигун.
- Поверніть регулювальний гвинт холостого ходу на 1/2 обороту вправо, щоб затягнути його.
- Звільніть звуки двигуна на чіткість.
- Зачекайте 30 секунд, поки двигун не пристосується до зміни.
- Продовжуйте повертати регулювальний гвинт холостого ходу на 1/2 обороту доти, поки двигун не буде працювати гладко.
- Замініть повітряний фільтр.






Поради
- Якщо ваш автомобіль оснащений тахометром, ви можете скористатися ним для регулювання оборотів холостого ходу (оборотів в хвилину; позначається об / хв, 1 / хв, х1000 або RPM). Перевірте правильну кількість оборотів в керівництві користувача.
- Якщо після регулювання холостого ходу двигун працює нерівномірно, відкоригуйте надходження повітря і палива, повторивши попередні дії.
- Затягування регулювального гвинта збільшує число оборотів холостого ходу, а ослаблення гвинта зменшує частоту обертання на холостому ходу.
Попередження
- Пам'ятайте, що коли ви працюєте з карбюратором, ви взаємодієте з джерелом палива. Прийміть всіх необхідних заходів для роботи з бензином.
Що вам знадобиться
- Міні-викрутка
- Кліщі або затискні пристрої
- Паперові рушники