Як відрегулювати клапана на автомобілі Volkswagеn Beetle з повітряним охолодженням двигуна
Ця стаття розповість вам як правильно відрегулювати зазори клапанів на автомобілі Volkswagеn (VW) Beetle з повітряним охолодженням двигуна. Це потрібно робити тоді, коли двигун автомобіля холодний.
Кроки
- 1Визначте зазор клапана в залежності від року випуску автомобіля:
- 1954 ~ 1960 (36л.с.) (Впуск - .004) (Вихлоп - .004)
- 1961 ~ 1965 (40л.с.) (Впуск - .008) (Вихлоп - .012)
- 1966 і старше (Впуск - .006) (Вихлоп - .006)
- 2Підготуйте необхідні інструменти:
- 19мм / 21мм ключ
- 13мм ключ
- плоску викрутку середніх розмірів.
- пластинчастий щуп (дивіться нижче)
- 2 нових прокладки для кришок клапанів
- 3Зніміть обидві кришки клапанів, розмістивши викрутку під скобами по середині кришок клапанів (дротяні затискачі на клапанних кришках) і натисніть її вниз. Якщо у Вас на автомобілі встановлений кондиціонер, можливо, виникне необхідність просунути шматок тканини під скобу і з обох сторін різко віджати, щоб послабити скобу.
- Скоба зрушиться вниз, тим самим послабивши тиск на кришку, яку ви зможете зняти. У цей момент можлива незначна текти масла, турбуватися не варто, це дуже незначна кількість масла.
- Коли масло закінчить капати, витріть його з радіаторів за допомогою ганчірки.
- 4Зніміть кришку розподільника системи запалювання.
- Кришка тримається на двох пластинчастих скобах. Вставте викрутку в верхню частину скоби між скобою і кришкою, прикладаючи невелике зусилля, відіжміть скобу, після цього вона вийде з пазів кріплення на кришці.
- Не від'єднуйте дроти або ротор всередині кришки, просто зніміть кришку з розподільника і покладіть її в стороні, повісивши на проводах запалювання.
- 5Використовуйте ключ на 19 або на 21, щоб прокрутити двигун за допомогою генератора або болта шківа генератора (болт який тримає шків ременя переднього вентилятора).
- Якщо ремінь розтягнутий, він може зіскочити, коли ви прокручуєте шків, якщо це відбудеться, візьміть ремінь з обох сторін, на вході і виході ролика верхнього шківа, і стисніть їх разом однією рукою.
- Використовуючи ключ, проверніть шків іншою рукою, це створить достатній тиск що б прокрутити двигун даними способом.
- 6Почніть регулювання клапана в циліндрі №1, самий ближній циліндр, розташований з боку пасажирської частини автомобіля.
- 7Розташуйте циліндр №1 у верхній мертвій точці (ВМТ). Робіть це одночасно, спостерігаючи за ротором розподільника запалювання.
- Існує невеликий надріз (розташований орієнтовно на 4 години) зроблений на верхньому краю розподільника, де кришка перетинається з металевим корпусом розподільника. Прокручивайте двигун до тих пір, поки ротор не встановиться прямо на надріз.
- Коли ви їх вирівняєте, подивіться на шків коленвала (великий шків розташований в нижній частині ременя вентилятора). На внутрішньому краю шківа буде невеликий надріз, який стає в один рівень з розрізом в центрі корпусу двигуна. Хорошим рішенням буде пофарбувати надріз яскравою фарбою (біла імла підійде для цього, але довго не протримається). Вирівняйте в один рівень надріз і розріз на корпусі двигуна, тепер ваш двигун у верхній мертвій точці для циліндра №1.
- 8Використовуючи пластинчастий щуп, вимірюйте зазор між регулюючим болтом і верхньою частиною клапана для впускання і для вихлопу.
- Іноді щуп не проходить між регулюючим болтом і клапаном. У такому випадку послабьте гайку на регулюючому болті, перейдіть болт на один оборот, щоб збільшити відстань і вставте щуп.
- Повторно перевірте ВМТ, якщо необхідно відкрутити болт більш ніж на один оборот, щоб вставити щуп.
- 9Коли щуп вставлений в зазор, затягуйте регулювальний гвинт поступово, рухаючи щуп вперед і назад, поки не будете відчувати помітне тертя.
- 10Утримуючи болт в даному положення викруткою, затягніть гайку за допомогою 13 мм ключа.
- Не перестарайтеся з затягуванням фіксуючої гайки.
- Гайка повинна бути затягнута, але не сильно.
- 11Коли ви закінчили з клапанами впускання і вихлопу для циліндра №1, ви можете приступати до наступного циліндра.
- 12Ви повинні розміщувати кожен циліндр у верхній мертвій точці (ВМТ). У задній частині автомобіля, за допомогою 19мм або 21 мм ключа, перейдіть двигун проти годинникової стрілки так, щоб шків коленвала зробив? обороту або оборот на 180 градусів.
- На шківі буде ще один надріз точно на половині обороту або 180 градусів від мітки №1 в ВМТ.
- Вирівняйте в один рівень надріз і розріз на корпусі двигуна. Тепер ваш двигун у верхній мертвій точці для циліндра №2.
- 13Повторіть регулювальні процедури для циліндра №2.
- 14Прокрутіть колінвал ще на? обороту проти годинникової стрілки поки перший надріз не стане в один рівень з розрізом на корпусі двигуна. Відрегулюйте циліндр №3.
- 15Повторіть регулювальні процедури для циліндра №3.
- 16Прокрутіть колінвал ще на? обороту проти годинникової стрілки і відрегулюйте циліндр №4.
- 17Встановіть на місце кришку розподільника запалювання переконавшись у тому, що кришка защелкнулась в пази, розташовані на корпусі розподільника, і замкніть кліпси ще раз.
- 18Приберіть будь-які сліди від старої прокладки з кришки клапанів і головки блоку циліндрів.
- Встановіть нову прокладку на кришку клапанів і встановіть кришку на головку блоків циліндрів.
- Підніміть затискну скобу, доки не почуєте в пази розташовані на кришці клапанів. Можливо, для цього вам знадобиться використання викрутки.
- 19Витріть нижню частину двигуна, приберіть залишки моторного масла і перевірте рівень, якщо необхідно - долийте масла.
- 20Запустіть двигун і послухайте на наявність гучного стороннього звуку (клацання на холостих обертах). Якщо такий звук присутній - ви не правильно налаштували один з клапанів.
- 21Перевірте на наявність течі моторного масла.





















Попередження
- Регулювання кожного з клапанів повинна бути зроблена у верхній мертвій точці відповідного циліндра. Неправильно зібраний двигун призведе до збою в регулюванні клапанів і можливо заподіє пошкодження працюючому двигуну.