Як перебрати автомобільний генератор
Ремонт генератора - завдання нескладне, і вона цілком по плечу будь-кому, хто хоч трохи розбирається в авторемонті. Конструкція генератора на всіх автомобілях практично однакова і складається з одних і тих же елементів (хоча, залежно від виробника, можливі деякі відмінності). Якщо ви хочете дізнатися, як відремонтувати автомобільний генератор, то читайте далі.
Кроки
- Від'єднайте від акумулятора клеми проводки.
- Для полегшення доступу до генератора зніміть повітряний фільтр.
- Помітьте дроти перед їх від'єднанням.
- Від'єднайте дроти від генератора.
- Зніміть приводний ремінь генератора.
- Викриття кріпильні болти і запам'ятайте їх розташування.
- Вийміть генератор.
- Зніміть із задньої частини генератора пластиковий кожух, попередньо викрутивши гвинти його кріплення.
- Оцініть стан підшипника. Якщо він видає шуми при обертанні та / або люфтит, то підлягає заміні.
- Якщо підшипник слід замінити, то зробіть це зараз.
- Викриття гвинт кріплення зовнішніх резисторів.
- Обов'язково запам'ятайте або замалюйте розташування всіх електричних проводів, перш ніж від'єднати хоча б один з них.
- Від'єднайте випрямний блок; для цього потрібно отпаять дроти і викрутити кріпильні гвинти.
- Вийміть випрямний блок.
- Встановіть новий випрямний блок і вкрутіть кріпильні гвинти. Припаяйте до блоку дроти.
- Укрутите в випрямний блок спеціальний знімний гвинт, щоб відокремити блок щіток.
- Замініть щітки; для цього потрібно відкрутити гвинти кріплення кожної щеточной збірки. Вийміть щітки з посадочних місць.
- Очистіть поверхню ротора, з якою контактують щітки.
- Переконайтеся, що пружини нових щіток не викривлений і, будучи упертим в посадочні місця, відштовхують щітки строго по прямій, без перекосів. Встановіть нові щітки.
- 20Вийміть регулятор напруги. Для цього спочатку відкрутіть гвинт від найнижчої щеточной збірки, а потім відкрутіть гвинт кріплення дроти маси.
- Встановіть новий регулятор напруги і вкрутіть в зворотному порядку всі кріпильні гвинти.
- За допомогою омметра перевірте, чи немає обривів в обмотках, і чи потече струм через діоди.
- Встановіть на місце пластиковий кожух і зовнішні резистори.
- Встановіть генератор назад на двигун.
- Підключіть до генератора всі електричні дроти; переконайтеся в правильності підключення.
- Встановіть і натягніть приводний ремінь генератора.
- Встановіть на місце повітряний фільтр і ще раз перевірте натяг приводного ременя генератора і затяжку всього кріплення.
- Огляньте розташований позаду генератора теплоизолирующий екран і переконайтеся в тому, що він встановлений правильно.
- Приєднаєте до акумулятора клеми проводки.





























Поради
- Запчастини до генератора відносно недорогі. Як правило, їх можна придбати в магазинах автоелектрики. Крім того, існують спеціальні контори, які торгують відновленими стартерами і генераторами; в більшості випадків вони приймають несправні агрегати в залік вартості нових.
- Буває корисно фотографувати та замальовувати розташування проводів і кріплення. Дуже важливо домогтися абсолютно правильного встановлення всіх клем і болтів.
- Будьте обережні і не перетяните клему кріплення головного проводу до щітковому блоку, інакше ви можете пошкодити її.
- Перед установкою нового регулятора напруги покрийте його задню поверхню термопровідних пастою.
- Для уточнення характеристик і конструктивних особливостей свого генератора вивчіть керівництво по ремонту автомобіля.
- На деяких генераторах випрямний блок запрессован в задню частину корпусу.
- Іноді буває зручно від'єднувати і підключати по одному проводу за раз, щоб не переплутати їх розташування.