Як підкачати автомобільні колеса


Підкачка коліс - завдання елементарна і легко виконується самостійно. Якщо достатньо регулярно перевіряти тиск в шинах і підкачувати їх у міру необхідності, то можна не боятися спущених коліс. Крім того, добре накачані шини мінімізують витрата палива.

Кроки


    Як підкачати автомобільні колеса
  1. Купіть перевірочний манометр, щоб стежити за тиском в колесах. Це можна зробити в будь-якому автомагазині. Як правило, стрілочні прилади набагато точніше манометрів-олівців.

  2. Як підкачати автомобільні колеса
  3. Скористайтеся ножним або ручним насосом (по типу велосипедного) з наконечником під автомобільний ніпель або відвідайте найближчий шиномонтаж. Багато заправки пропонують своїм клієнтам безкоштовну подкачку коліс. Переконайтеся, що ваші шини не розігріті (т. Е., Пробіг після тривалої стоянки не перевищив 3 км). Поставте автомобіль боком до пункту підкачки. Зазвичай він розташовується на виїзді з території заправки. Якщо ви не бачите пункту підкачки, то дізнайтеся про це у адміністратора.

  4. Як підкачати автомобільні колеса
  5. Уточніть рекомендований тиск; воно вказане на табличці в районі водійського дверного отвору або в керівництві по експлуатації. Іноді для всіх коліс вказано однаковий тиск, але частіше буває навпаки - у передніх і у задніх шин воно різне. Перевірте тиск в кожному колесі.

  6. Як підкачати автомобільні колеса
  7. Якщо виміряний тиск менше необхідного, то підкачайте колесо; якщо більше, то спустіть надлишок. Для цього нігтем або шпильку натисніть на центральний штирок ниппеля.

  8. Як підкачати автомобільні колеса
  9. Накрутите на ніпель ковпачок. Повторіть все вищеописане для решти коліс.

Поради


  • Значення рекомендованого тиску коліс повинні бути вказані на спеціальній табличці, розташованій в дверному отворі водія. Якщо ви її не бачите, то пошукайте необхідну інформацію в керівництві з експлуатації автомобіля, зазвичай вона вказана в самому кінці.

  • Для тих, хто робить це вперше. Компресор, як правило, може працювати безперервно тільки протягом коротких проміжків часу (близько 3 хвилин). Тому для економії часу має сенс заздалегідь скрутити ковпачки з ніпелів і припаркуватися якомога ближче до пункту підкачки, розташувавши автомобіль боком.

  • Заздалегідь розберіться, як працює механізм підкачки. В більшості випадків слід надіти на ніпель наконечник шланга і подати повітря, надавав спеціальний важіль, розташований на рукоятці. Якщо відпустити важіль, то стрілка смикнеться і нерухомо завмре в положенні, відповідному поточному тиску в шині. Але не слід забувати, що при відпущеному важелі повітря з колеса поступово йде. Тому більшу частину часу важіль потрібно тримати натиснутим, відпускаючи його лише періодично, щоб стежити за тиском і не пропустити момент, коли слід припинити підкачування.

  • Перевіряйте тиск в колесах тільки тоді, коли вони не нагріті. Якщо ви вже проїхали більше трьох-чотирьох кілометрів, то манометр видасть велику похибку.

  • Підраховано, що в нормальних умовах експлуатації колесо втрачає в середньому по півкілограма повітря в місяць, тому має сенс перевіряти тиск в шинах не рідше одного разу на місяць.

Попередження

  • Тиск в шинах слід підтримувати виходячи з рекомендації виробника автомобіля. Перекачані шини мають тенденцію до нерівномірного зносу - в першу чергу стирається протектор по центру шини, що може привести до погіршення керованості і втрати комфорту при їзді. Недокачані шини занадто м'які, що призводить до підвищеного нагрівання і збільшує вірогідність їх пошкодження. Крім того, на машині з високим центром тяжіння (позашляховику, мікроавтобусі та т. Д.) Недостатній тиск в шинах може привести до перевороту автомобіля. Вдобавок, Недокачані шини набагато швидше зношуються і збільшують втрати кінетичної енергії (помітно збільшуючи витрата палива). Зверніть увагу, що на боковині будь покришки вибито максимально допустимий тиск даної шини, і це значення завжди перевищує рекомендоване виробником автомобіля. Ніколи не допускайте їзди на недокачанних колесах.

  • Для підкачування велосипедних шин уникайте високопродуктивних автомобільних компресорів, встановлених на заправках і шиномонтажах. Потужність цих апаратів така, що якщо випадково перевищити тиск, то можна легко розірвати шину.

  • У зв'язку з поганим обслуговуванням компресорів на деяких заправках, показання манометрів на таких насосах можуть бути неточними. Тому рекомендується завжди перевіряти тиск в шинах власним перевірочним манометром.

  • У зв'язку з обмеженістю часу роботи компресора має сенс злегка перекачати всі шини (за штатним манометру). Потім, відігнавши машину в зручне місце і озброївшись перевірочним манометром, можна ще раз перевірити тиск у кожній шині і при необхідності спустити зайве повітря.

  • На деяких заправках штатні манометри можуть мати металеву шкалу з ризиками, важко помітними в темряві. Тому для надійності корисно мати під рукою власний перевірочний манометр.

Що вам знадобиться

  • Перевірочний манометр (стрілочні моделі найточніші).

  • Компресор / насос.