Як пофарбувати машину


Це короткий огляд для людей, охочих пофарбувати свій автомобіль!

Кроки


Метод 1 з 2: Підготовка



  1. Знайдіть відповідне місце для цієї роботи. Вам знадобиться приміщення з відмінною вентиляцією, чисте, з гарним освітленням, електропроводкою і з достатнім простором, щоб можна було працювати навколо машини. Домашні гаражі зазвичай не підходять для цього, завдяки наявності водонагрівачів або печей, через які може статися спалах парів фарби, які накопичуються при фарбуванні автомобіля.


  2. Візьміть все необхідне для цієї роботи. Дивіться пункт «Те, що вам знадобиться» для повного списку предметів, але от вам у загальних рисах:
    • Фарбувальне обладнання

    • Фарба

    • Інструменти і витратні матеріали для шліфування й полірування

    • Засоби індивідуального захисту



    • Видаліть іржу і полагодите будь вм'ятини, які ви не хочете, щоб було видно після фарбування.


    • Зніміть всю хромовану і пластикову обробку, яку можна зняти і заново встановити. Більшість частин кузова автомобіля можна легко зняти і встановити назад, але не намагайтеся зняти їх силою, якщо слабка спроба знімання виявилася безуспішною. У деяких автомобільних магазинах продаються інструменти, які допоможуть вам зняти обробку з кузова.


    • Спочатку відшліфуйте кузов наждачним папером до металу, грунтовки або хоча б доти, щоб нова фарба могла триматися. Як сильно ви захочете відшліфувати кузов, залежить тільки від вас. Кращим рішенням буде повністю зняти фарбу до підстави, заново нанести ґрунтовку і пофарбувати фарбою під фініш.


    • Ретельно очистіть поверхню за допомогою уайт-спіриту або денатурату, щоб упевнитися що на авто не залишилося жодної рідини (включаючи виділень з пальців і рук).


    • Клейкою стрічкою і папером накрийте ті місця, які не будуть фарбуватися. Наприклад, скла, віконний шнур, дверні ручки, бічні дзеркала і грати радіатора. Переконайтеся, що в стрічці і папері немає отворів, куди може потрапити надлишок фарби при її розпиленні.
      • Доброю думкою буде обклеїти гараж, щоб не забарвити його повністю.


      Метод 2 з 2: Фарбуємо автомобіль


      1. Якщо ви прибрали всю фарбу з кузова до голого заліза, нанесіть на поверхню коррозійнностійких самопротравлівающие ґрунтовку. Нанесіть ґрунтовку на ті місця, з яких ви знімали іржу, очищаючи ці області для плавного переходу і завдаючи досить фарби, щоб заповнити подряпини і виїмки, залишені в процесі підготовки.


      2. Дайте грунтовці застигнути грунтовно. Інформацію про час, необхідний для застигання грунтовки, ви можете знайти на упаковці. Час застигання грунтовки може розрізнятися, а деяким видам грунтовки, протягом певного періоду часу після її нанесення, також необхідна фарбування (фарбування під фініш).


      3. Відшліфуйте всі зони, на які була нанесена грунтовка. Гладко зачистите поверхню вологою або сухою наждачним папером зернистістю 600, але не перестарайтеся із шліфуванням, щоб не дотереть до металевої основи.


      4. Після нанесення грунтовки очистіть поверхню від будь пилу і рідини, які накопичилися при грунтовці кузова. Відполіруйте його, за допомогою воску і Жіроотделітель або ацетону.


      5. Нанесіть на автомобіль фарбу під фініш. Підготуйте фарбу для її розпилення відповідно до інструкцій виробника. Найкраще підійдуть автомобільні емалі і деякі поліуретанові фарби в поєднанні з каталізатором або речовинами, що сприяє збільшенню твердості металу.
        • o Переконайтеся, що ви розбавили фарбу до стану, який підходить використаному обладнанню, що ви використовуєте. Але не розбавляйте її занадто сильно, інакше зменшиться блиск готової поверхні і можуть з'явитися патьоки.



        • Дайте фарбі висохнути повністю. Наносячи її разом з каталізатором, фарба повинна бути досить сухий менш ніж за 24 години. Залежно від якості фарби, до повної готовності повинно пройти як мінімум сім днів. У проміжок часу від початку фарбування і до моменту її висихання, автомобіль повинен знаходитися в не пильна приміщенні.


        • Завершіть полірування. За допомогою вологої шліфувального паперу зернистістю 1200 і більше відшліфуйте фінішну фарбу до ідеальної гладкості. Змийте залишки шліфування з поверхні автомобіля і дайте їй обсохнути.
          • Якщо ви хочете надати своїй машині ще більш глибокий блиск, нанесіть на неї автолак Clear-Coat

          • Автолак Clear-Coat можна відшліфувати вологою шліфувальної папером зернистістю 1500, щоб прибрати невеликі виїмки, бруд та інші дрібні неоднорідності.



          • Натріть автомобіль до блиску за допомогою суміші для полірування. Найкраще це зробити вручну, хоча існують полірувальні верстати та електричні полірувальні апарати, які зроблю це набагато краще. Будьте з ними обережніше, оскільки при неправильному використанні вони можу зіпсувати фарбу. При використанні таких апаратів краще заклейте кути полировальной машини і натріть їх потім вручну.

          Поради

          • Переконайтеся, що погода підходить для фарбування автомобіля.

          • Будьте педантичні і терплячі. Фарбуйте повільно. Не поспішайте, в іншому випадку вам доведеться перефарбовувати.

          • Не забувайте тримати відстань від кузова при розпиленні фарби. В іншому випадку фарба буде покриватися широкими грудками.

          • Заземлите автомобіль, прикріпивши до нього заземлюючий провід. Це дозволить запобігти накопиченню статичної електрики, через який можуть залучатися частинки пилу.

          • Щоб навчитися, як пофарбувати машину необхідно терпіння, вам зовсім не потрібно поспішати. Залишайтеся позитивними, і все буде добре.

          • Не поспішайте з підготовчими роботами. Зробіть все гладко і рівно, перш ніж приступити безпосередньо до фарбування. Ви ж не хочете все зіпсувати.

          Попередження

          • Пари фарби можуть бути шкідливі і потенційно смертельні. Запобіжні заходи для уникнення парів включають в себе застосування належного респіратора і добре вентилюється приміщення. Вентиляція також важлива для того, щоб пари фарби не накопичувалися в закритому приміщенні, що в свою чергу може призвести до вибуху.

          Що вам знадобиться

          • Повітряний компресор

          • Аерограф (великий обсяг з низьким тиском, низький обсяг з низьким тиском або безповітряний)

          • Електричний полірувальний апарат

          • Шліфувальний папір зернистістю від 120, 600, 1200 і 1500 для підготовчої шліфування та шліфування під фініш

          • Розчинники для чищення поверхні

          • Клейка стрічка і папір

          • Грунтовка

          • Фарба (емалева фарба, акрилова емаль або поліуретанова фарба)

          • Розчинник для фарби і каталізатор

          • Респіратор і окуляри для захисту

          • Шпаклівка або скловолокно для ремонту