Як зупинити гідропланування


Гідропланування - це ситуація, коли зчеплення між колесами автомобіля і дорожнім покриттям погіршується в результаті того, що колесо «наїжджає» на воду, яка збирається перед колесом. Це відбувається в результаті того, що колесо, штовхаючи воду перед собою, створює тиск, який при досягненні певного значення, змушує воду протискуватися між колесом і дорогою. . Ця ситуація є дуже небезпечною, але варто пам'ятати, що за кермом завжди треба зберігати спокій.

Кроки


    Як зупинити гідропланування
  1. Злегка відпустіть педаль газу і рулите, щоб утримати автомобіль на дорозі. Знижуйте швидкість, поки шини знов не зачепляться з дорогою.

  2. Виконуйте всі маніпуляції плавно, щоб не зірвати машину в занос, дуже плавно рулите і натискайте на газ / гальмо. Якщо вам потрібно зупинитися, а автомобіль не оснащений АБС, гальмуєте плавними уривчастими рухами. Чи не блокуйте колеса - це зірве машину в занос.
    • Уникайте різких прискорень і гальмувань. Уникайте різкого рулювання - це може зірвати машину в занос.Як зупинити гідропланування

    • Якщо автомобіль почало заносити, плавно відпустіть педаль газу. Не панікуйте! Щоб зловити автомобіль, намагайтеся вирулити, щоб перед вашою машини рухався в потрібному напрямку. Якщо ваш автомобіль не оснащений системами стабілізації і АБС, не гальмуйте під час заносу, якщо ці системи присутні - сміливо натискайте на гальма.Як зупинити гідропланування


    • Як зупинити гідропланування
    • Будьте особливо обережні на звивистих дорогах, завжди повертайте плавно і намагайтеся сильно не розганятися.

    • Як зупинити гідропланування
    • Намагайтеся їхати по колії, яку залишає їхав попереду. Це зменшить шанс того, що зібралася перед колесами вода підніме автомобіль, і ви втратите керування.

    • Як зупинити гідропланування
    • Вивчіть як поводиться автомобіль при гідропланування в різних умовах і як боротися з гідропланування, при втраті контакту різними колесами.
      • Якщо автомобіль рухався прямо, ви відчуєте втрату прискорення і зміна напряму руху. Рулите більш впевненими рухами і направляйте автомобіль прямо.

      • Якщо провідні колеса втратили зчеплення з землею, ви помітите підвищення оборотів двигуна, зміна показань спідометра в більшу сторону і почуєте рев мотора. В цьому випадку, трохи відпустіть педаль газу, щоб знизити швидкість і вирулює прямо.

      • Якщо гідропланування трапилося в повороті, ваш автомобіль буде зносити до зовнішньої частини повороту. Знизьте швидкість і вирулює на дорогу.

      • Якщо задні колеса втратили зчеплення з дорогою, задню частину автомобіля зриватиме в занос. Повертайте кермо в бік заносу, поки задні колеса не увійду в зачеплення з землею. Потім, швидко вирівнюйте колеса.

      • Якщо все колеса знаходяться в гідропланування, машина рухатиметься вперед як на санях. Найголовніше в цій ситуації це зберігати спокій. Скиньте швидкість, відпустивши педаль газу, і рулите, щоб утримати автомобіль на дорозі. Коли колеса знову увійдуть в контакт з дорогою, ви можете продовжувати рух нормально.


      • Як зупинити гідропланування
      • Щоб уникнути гідропланування, не їдьте на сильно зношеної гумі і підтримуйте в колесах нормальний тиск. Знижуйте швидкість руху при поганих погодних умовах.
        • Зношені шини більш схильні до гідропланування, оскільки мають меншу висоту протектора. Шини із зношеним протектором починатимуть гідропланування на 5-10км / ч раніше.

        • Колеса з низьким тиском легше проминаются, так що воді легше протиснутися під них.

        • Найбільший ризик гідропланування у широких коліс малого діаметра.

        • Чим довше і вже пляма контакту у колеса, тим більше шанс уникнути гідропланування. Більшу вагу автомобіля знижує ризик гідропланування, якщо колеса добре накачані, якщо колеса недокачаних - ситуація протилежна.


        Поради


        • Кращий спосіб уникнути гідропланування, це ніколи не їздити на зношених шинах і не їздити швидко при поганих погодних умовах. Існує правило: завжди знижуй на третину швидкість при поганих погодних умовах.

        • Протектор на покришці повинен продавлювати воду і виводити її за межі плями контакту, але іноді товщина води більше ніж висота протектора. Зменшення швидкості допоможе зменшити шар води під колесом і відновити контакт з дорогою.

        • Шини літаків також схильні гідропланування. Кроки, які необхідно зробити в тій ситуації відрізняються від описаних в цій статті. Ця стаття припускає, що ви керуєте автомобілем.

        Попередження

        • Не користуйтеся круїз контролем при сильному дощі. Комп'ютер може розпізнати гідропланування як зменшення швидкості і додати потужності і це призведе до проблем.

        • При гідропланування не піддавайтеся першому імпульсу різко загальмувати! Різке гальмування може викликати занос і подальшу втрату управління.

        • Електронна система стабілізації ESC і АБС не замінюють акуратне водіння і підтримка шин в хорошому стані. ESC є модернізованою системою гальмування, вона допоможе знизити швидкість і відновити управління, коли колеса знаходяться в контакті з землею, але жодна система не змиє запобігти гідропланування.