Як рушати в гірку


Ця стаття буде дуже корисна для людей, які вчаться водити автомобіль з механічною коробкою передач. Вона навчить вас плавно починати руху, коли автомобіль знаходиться на крутому підйомі. Описані принципи також можуть бути застосовані до автоматичній коробці передач.

Кроки


Метод 1 з 3: Спосіб для новачків


  1. Як рушати в гірку
  2. Завжди коли ви зупиняєтеся на крутому спуску, ставте автомобіль на ручне гальмо. Ручне гальмо допоможе вам не відкочуватися назад, поки ви переносите ногу з педалі гальма на педаль газу, щоб почати рух.

  3. Як рушати в гірку
  4. Натискайте на педаль газу і плавно відпускайте зчеплення, як ви це робите зазвичай. Ви відчуєте, коли автомобіль ось-ось почне рухатися вперед.

  5. Як рушати в гірку
  6. Плавно додавайте газ і відпускайте ручне гальмо. Якщо ви вчасно відпустіть ручник, автомобіль вже утримуватиметься двигуном від відкочування назад і буде мати достатньо тяги для руху вперед.

Метод 2 з 3: для досвідчених водіїв

  1. Як рушати в гірку
  2. Вичавте зчеплення, двигун працює на холостих обертах.

  3. Як рушати в гірку
  4. 2
    Поставте праву ногу так, щоб носком тримати педаль гальма, а п'ята знаходилася на педалі газу. Таким чином, ви зможете однією ногою тримати гальмо, поки натискаєте газ п'ятою.

  5. Як рушати в гірку
  6. Відпускайте зчеплення і коли побачите, що обороти падають, плавно додавайте газ і відпускайте зчеплення. Коли відчуєте, що автомобіль починає рухатися, відпускайте гальмо.

  7. Як рушати в гірку
  8. Двигун збільшить оберти, і автомобіль почне рух. Коли автомобіль впевнено рухається вперед, перенесіть праву ногу в нормальне положення на педаль газу. Вам потрібно відпускати зчеплення дуже плавно. Після певної практики, ви навчитеся керувати одночасною трьома педалями двома ногами, тримати обороти двигуна мінімальними і не кидати зчеплення.

Метод 3 з 3: для експертів для крутих спусків

Це надійний метод, але вимагає багато практики.

  1. Вичавте зчеплення і тримайте педаль гальма.

  2. Не відпускаючи гальмо, плавно відпускайте зчеплення. На певному моменті ви відчуєте, що автомобіль починає вібрувати і обороти двигуна падають нижче 1000.

  3. Тримайте зчеплення в цьому положенні. Відпускайте педаль гальма, автомобіль не буде відкочуватися.

  4. Натискайте педаль газу і плавно відпускайте педаль зчеплення.

Поради

  • Момент, коли зчеплення починає хапати, можна визначати по тахометрі. На підйомі, вичавіть зчеплення і гальмо. Обороти будуть постійними, скажімо, 600 об / хв. Плавно відпускайте зчеплення, і ви побачите, що обороти падають, тепер це значення буде близько 550 об / хв. Ви можете відпустити гальмо, і автомобіль не буде відкочуватися назад. Будьте обережні, якщо ви занадто сильно відпустіть зчеплення, двигун може затихнути.

  • Знайдіть порожню вулицю, де ви зможете практикуватися. Вчіться одночасно додавати газ і відпускати ручне гальмо. Як тільки у вас вийде, ви зрозумієте наскільки це просто!

  • Деякі автомобілісти кажуть, що вони чують, коли зчеплення починає вистачати. Ви можете не чути нічого, крім звуку мотора і коли у нього міняються обертів. Якщо вам це допомагає правильно виконувати цей маневр- користуйтеся цим.

Попередження

  • Переконайтеся в справності ручника. Наприклад, спробуйте, чи тримає ручник автомобіль на рівній дорозі? Якщо автомобіль рушає з затягнутим ручником, потрібно затягнути ручник. Це важливо, оскільки ручник повинен тримати автомобіль на гірці, коли ви прибираєте ногу з педалі гальма. В іншому випадку, автомобіль буде відкочуватися назад, поки ви переносите ногу на педаль газу.

  • Рушаючи в гірку неправильно, ви можете нанести шкоду зчепленню і гальмах. Використовуйте цей метод, тільки коли дійсно необхідно!