Як встановити вихлопну систему


Ця стаття розповість вам, як зняти частину старої вихлопної системи далі каталітичного перетворювача або далі задньої осі і встановити нову. У цій статті не описується установка і зняття прийомних труб.

Кроки


  1. Підніміть машину. Якщо у вас немає доступу до підйомника, підійміть машину домкратами, щоб мати доступ до днища. Також, можна загнати автомобіль на яму.
    • Використовуючи домкрат, переконайтеся, що задіяний гальмо стоянки, і підіпріть хоча б одне колесо, яке торкається землі.

    • Підіпріть машину, поставивши на підставки, дерев'яні бруски або будь-яку іншу надійну опору. Ніколи не використовуйте один лише домкрат - машина може впасти на вас.

    • Переконайтеся в стійкості конструкції. Якщо є які-небудь сумніви в тому, що конструкція надійна, придумайте, як її забезпечити.


    • Лягайте на спину і лізьте під машину. Огляньте, що де знаходиться, придумайте, як ви будете це знімати і витягати з-під машини. Подивіться, що може вам заважати.

    • Огляньте стан всіх частин вихлопної системи. Можливо, вам потрібно замінити всі після випускного колектора, після приймальної труби або після каталітичного перетворювача.

    • Замовте всі необхідні запчастини. Не забудьте про ущільнюючих прокладках. Якщо ви не знаєте списку всіх необхідних частин, запитаєте у спеціалізованому автомагазині або знайдіть детальну схему вихлопної системи в сервісній інструкції до вашого автомобіля або в інтернеті.

    • Замовте всі необхідні деталі і матеріали. Не забудьте про прокладки, мастильних матеріалах і кріпленнях.

    • Як встановити вихлопну систему
    • Зберіть і візуально огляньте зібрану нову вихлопну систему. Розкладіть всі на підлозі та зберіть вихлопну систему як вона буде зібрана на автомобілі. Постарайтеся виявити проблеми, з якими зіткнетеся, до того, як знімете стару систему з автомобіля.

    • Як встановити вихлопну систему
    • Починайте знімати глушити з задньої частини автомобіля і просувайтеся вперед. Найчастіше болти сильно іржавіють і відкручуються дуже складно, якщо у вас немає ударного пістолета. Використовуйте мастило, щоб полегшити відкручування болта, і майте на увазі, що іноді допомагає трохи закрутити гайку, щоб зрушити з місця, - це дозволить їй відкручуватися легше.

    • Як встановити вихлопну систему
    • Зніміть частини вихлопної системи, які збираєтеся замінити. Зніміть деталі з кріплень і приберіть в сторону. На цьому етапі потрібно зняти всі замінні деталі.
      • Якщо у вас є нові кріплення, а це дуже рекомендується, так як стара гума занадто м'яка, - зріжте їх. Для цього можна скористатися чимось на зразок углошлифовальной машини.Як встановити вихлопну систему

      • Якщо кріплення дозволяють, встановите їх спочатку на нову вихлопну трубу, так, буде простіше зафіксувати її на днище.Як встановити вихлопну систему


      • Як встановити вихлопну систему
      • Починаючи з приймальної труби, збирайте вихлопну систему до задньої частини автомобіля. Не затягуйте болти, поки не зберете всю систему.
        • Якщо ви так і не знайшли нові прокладки, ви можете спробувати використовувати старі, якщо вони підходять по діаметру. Звичайно, краще відразу обзавестися новими, це допоможе уникнути течі в майбутньому.Як встановити вихлопну систему


        • Як встановити вихлопну систему
        • Починайте затягувати болти, добре з'єднавши деталі між собою. Затягуйте болти непереливки.

        • Як встановити вихлопну систему
        • Зайдіть з задньої частини автомобіля і подивіться, щоб вихлопні труби виглядали добре і не сильно випирали з-під бампера.

        • Як встановити вихлопну систему
        • Переконайтеся, що затягнули всі болти добре.

        • Як встановити вихлопну систему
        • Запустіть двигун і переконайтеся у відсутності течі.

        Поради


        • Купуйте або орендуйте газовий різак. Цей інструмент дозволить вам легко зняти стару вихлопну систему.

        • Вам знадобиться набір біт для торцевого ключа. На американських автомобілях гайки будуть мати дюймові розміри, на європейських і японських - метричні.

        Попередження

        • Дайте вихлопній трубі охолонути, перш ніж братися за роботу, вихлопні труби дуже гарячі.

        • Газовий різак дуже яскравий, дає багато іскор і може заподіяти серйозні травми. Користуйтеся УФ захистом для очей. Попрактикуйтесь різати шматки непотрібного металу і будьте обережні, щоб не перерізати паливопровід або інші частини автомобіля через недосвідченість.

        • Переконайтеся у відсутності течей по завершенні роботи. Течі вихлопної системи дуже небезпечні і можуть стати причиною задухи. Вихлопні гази особливо небезпечні, коли в припаркованому автомобілі з заведеним двигуном гріються люди. Оксид вуглецю - газ без запаху, який може збиратися в небезпечних кількостях.

        • Модифікація вихлопної системи може призвести до порушення норм за рівнем шуму.

        • Вирізання каталітичного перетворювача незаконно ви багатьох країнах світу.