Як спілкуватися з розгніваним клієнтом


Робота з клієнтами - не найпростіша сфера для тих, хто в ній працює, особливо коли доводиться мати справу з розгніваними клієнтами. Ось кілька порад, які допоможуть полегшити ваше завдання.

1.


Вислухайте клієнта. Він хоче виговоритися ... дозвольте йому це зробити. Слухайте, слухайте, слухайте.

2. Дайте клієнтові знати, що ви чуєте, що він говорить, що ви розумієте проблему, що ви будете працювати над її вирішенням. Якщо це можливо, займіться вирішенням проблеми і виконайте частина завдання вже при клієнті. Так ви зможете ясніше мислити, а клієнт охолоне.

3.


Не приймайте образи особисто. У 9 випадках з 10 клієнт сердиться не так на вас особисто, а на ситуацію. А якщо ви вирішите проблему, в його очах ви станете героєм.

4.

Вирішити проблему. Якщо ви або ваша компанія щось зробили неправильно, виправте це і вибачитеся. Якщо неправильно поступив клієнт, який не звинувачуйте його, а поясніть ситуацію і допоможіть клієнту зрозуміти, що пішло не так. Запропонуйте варіанти вирішення проблеми.
{/LikeAndRead}