Як бути хорошим керівником


Хороший керівник знає і поважає здібності людей, які знаходяться у нього в підпорядкуванні, і надихає їх на те, щоб стрибнути вище голови. Однак у важкі часи потрібно поводитися холоднокровно і неупереджено. Ваші справи просуватимуться плавно і спокійно, якщо ви звертається з працівниками шанобливо.

1.


Оцініть здібності тих, ким ви керуєте. Якщо ви самі колись працювали на тому ж рівні, спирайтеся на свої спостереження з минулого. Звертайте увагу як на результат роботи, так і на взаємини між співробітниками.

2.


Складіть список сильних і слабких сторін компанії. Включіть в нього такі загальні поняття, як сталість, а також якості, пов'язані з вашій сфері діяльності. Не обмежуйте себе. Зрозумійте не тільки свою роботу, але і її ставлення до компанії в цілому.

3.

Визначте необхідність змін. Часом компанія потребує радикальних змінах, ініційованих керівником. А іноді кращим рішенням буде збереження «статусу кво» або продовження роботи в тому ж напрямку, що і попередники. Не треба зрушувати гори тільки заради того, щоб здатися сильним.

4.

Дотримуйтеся неформального спілкування. Ваше положення керівника зовсім не означає, що ви повинні штучно дотримуватися дистанції між вами і вашими співробітниками. Уникайте спокуси відкрито змінити характер ваших відносин з працівниками.
{LikeAndRead}

5.

Делегуйте (тобто передавайте) свої повноваження і відступайте назад. Припустімо, що кожен працівник знає свою справу. Просто доручайте проекти і чекайте результату. Більшість людей краще всього працюють тоді, коли їм дозволяють працювати самостійно і коли поважають їх бажання, як дорослих людей.

6.

Неупереджено включайтеся в роботу, коли потрібно виправити помилки. Якщо хтось не розуміє завдання або не вкладається в терміни, втрутьтеся і допоможіть йому. Обговоріть вимоги, пропоновані в ході реалізації проекту, і що потрібно зробити, замість того, щоб соромити, погрожувати або кликати до вірності або особистій дружбі.

7.

Хваліть, щоб надихати і винагороджувати за добре виконану роботу. Якщо комусь довелося нелегко під час роботи над проектом, похваліть, коли він все зробить правильно. Якщо хтось із співробітників перевершив ваші очікування, похваліть його за нові досягнення.
{/LikeAndRead}