Як зробити, щоб ваші співробітники були задоволені


В умовах нинішньої економічної нестабільності збереження хороших відносин з співробітниками може стати вельми непростою справою. Тим не менш, ось кілька порад, які, цілком можливо, зможуть вам допомогти.

1.


Невпевненість в тому, як саме поточна економічна ситуація відіб'ється на бізнесі, створює досить стресову ситуацію. Стає дуже важко підтримувати позитивний моральний настрій колективу офісу чи підприємства. Тим часом, більшість працівників схильне розцінювати сформовану негативну обстановку і низьку заробітну плату як свідчення того, що їх, так чи інакше, недооцінюють.

2.


Зрозуміло, що в такій ситуації у вас немає можливості "просто дати грошей" працівникам, але ви можете іншим чином їх заохотити і простимулювати. Наприклад, можна пообіцяти їм відсоток від прибутку. Але, при цьому, вони повинні забезпечити цей прибуток. Також можна "прив'язати" їх заробіток до відсотка від загального доходу компанії або до частки реалізації продукції. Позначте доступну мета і постарайтеся, щоб ваші працівники змогли її досягти. Їм буде набагато простіше працювати, якщо вони будуть мати особисту зацікавленість при виконанні конкретних завдань.

3.

Інший спосіб підтримати співробітників - це програми лояльності. Мені, наприклад, подобається годувати своїх працівників. Кожне значуще досягнення компанії ми відзначаємо спільним обідом. Не важливо, чи буде це похід у ресторан або офісне торжество - так чи інакше, все особисто відчують турботу і увагу керівництва.

4.

Ще одним важливим знаком уваги може послужити корпоративний пікнік або ж різні подарункові карти в якості своєрідного бонусу за вислугу років. Також можна дарувати працівникам майки і куртки з найменуванням компанії або її логотипом (до речі, це ще й додаткова реклама).
Зрештою, можна просто провести невелике опитування ваших співробітників, щоб зрозуміти, що ж саме вони вважають для себе змінами на краще.{/LikeAndRead}