Як стимулювати працівників вашої компанії


Якщо ви надаєте підтримку працівникам вашої компанії, це принесе їй істотну користь. Співробітники, які відчувають підтримку з боку начальства, працюють старанніше і швидше, вони більш вірними своїй компанії і люблять свою роботу. Кращий спосіб стимулювати працівників - дати їм відчути себе важливою частиною команди, змусити їх думати про те, що від їх роботи почасти залежить успіх всієї фірми. Дотримуйтесь порад, наведеним нижче, щоб почати заохочувати своїх працівників вже сьогодні.

1.


Знайдіть час, щоб вислухати своїх працівників. Вони постійно слухають вас, спробуйте і ви для різноманітності зробити те ж саме. Дайте їм можливість звертатися до вас з питаннями і пропозиціями. Дозвольте співробітникам вашої фірми самостійно вирішувати проблеми і приймати відповідальні рішення. Це дозволить їм взяти ініціативу у свої руки і прагнути до поставленої мети.

2.


Спілкуйтеся з працівниками вашої компанії, чітко і ясно виражаючи свої думки. Навряд чи у них буде гарний стимул до роботи, якщо вони толком не розуміють, що саме мають робити, або чому вони повинні це робити.

3.

Розкривайте таланти співробітників вашої компанії. Визначте, що у кожного з них виходить найкраще, враховуючи при цьому, що подобається їм. Намагайтеся давати працівникам доручення, від яких вони отримують задоволення, і які вони відмінно виконують.

4.

Вивчайте своїх працівників. Для успіху компанії, що не керуйте ними, а саме давайте вказівки і заохочуйте. Робіть зауваження, пропозиції, підбадьорюйте ваших працівників. Так ви допоможете розвинути їх вміння і навички, і вони стануть повноправними членами вашої команди.
{LikeAndRead}

5.

Не забувайте заохочувати співробітників за добре виконану роботу. Вони почнуть критикувати себе і свою роботу, якщо не отримають належного заохочення. Тому давайте їм зрозуміти, що вони відмінно впоралися з черговим завданням.

6.

Оцінюйте результати ваших дій, що стимулюють роботу співробітників. Зробіть це частиною вашого щомісячного аналізу роботи компанії. Подбайте про те, щоб зробити все можливе у підтримці ваших працівників. Виведіть кількісний спосіб визначення, чи правильно реагують співробітники на цю підтримку.
{/LikeAndRead}