Як захистити свої файли


З вами коли-небудь траплялося таке? Ви підхопили вірусів на комп'ютер, втратили флешку, а роздруковані версії файлів застаріли. Що ще гірше, так це коли друзі запитують вас про очевидні діях, які ви не зробили. Щоб зберегти свою важливу інформацію, спробуйте слідувати моєю порадою.

1.


Завжди включайте автозбереження, коли ви працюєте (рекомендована періодичність автозбереження - 15 хвилин). Забули, як включати автозбереження в документах Word? Відкрийте меню "інструменти" -> "опції" -> "збереження" і встановіть власні настройки.

2.


Зберігайте резервну копію на додатковий диск (будь-якого різновиду) кожну тиждень або два. Створіть нагадування, щоб не забути провести резервне копіювання даних.

3.

Зберігайте робочу інформацію на спеціальних серверах, але пам'ятайте, що час зберігання файлів там обмежена, тому варто підписувати свої файли робочою назвою і датою закінчення часу зберігання, щоб захистити себе від неприємних сюрпризів. На фізичних носіях можна вказувати свої дані, які, у разі їх втрати, можуть бути використані, щоб відшукати вас.

4.

Відправляйте важливу інформацію собі по електронній пошті.
{LikeAndRead}

5.

Зберігайте роздруковані версії файлів з робочими матеріалами в сухих безпечних місцях.{/LikeAndRead}