Як розширити свій бізнес


Як розширити межі свого бізнесу? Це розширення і розвиток веде до появи нових клієнтів, що дуже важливо для малого бізнесу. Поради, наведені в цій статті, допоможуть вам отримати перевагу перед вашими конкурентами і досягти успіху в розширенні бізнесу.

1.


По-перше, почніть з аналізу даних. Виберіть 10 компаній, з якими хотіли б співпрацювати. Проведіть ретельне дослідження щодо цих фірм. Що вони виробляють? Які послуги пропонують? Знайдіть імена та посади провідних фахівців кожної компанії. Багато фірм розміщують на своєму веб-сайті список усіх співробітників: від генерального директора до вахтера. Для кожної компанії складіть структурну схему її організації із зазначенням 5-ти найбільш відповідальних осіб.

2.


Зателефонуйте потенційним клієнтам. На цьому етапі потрібно знати хитрощі і проявити винахідливість. Швидше за все, вас з'єднають з секретарем або іншим підлеглим, який відповідає на дзвінки. Перша пропозиція, які ви йому скажете, дуже важливо. Так як вже після нього співробітник компанії може вирішити перевести ваш дзвінок у голосову пошту або взагалі повісити трубку. Ви не повинні звучати, як продавець, що нав'язує свій товар. Навпаки, попросіть співрозмовника про допомогу. Примусьте його відчути свою владу. Поставити запитання типу: «З ким мені варто поговорити, щоб мене внесли до списку постачальників вашої компанії?» Або «Для того, щоб запропонувати послуги такому-відділу, з ким мені потрібно переговорити?» Після цього вас або відразу з'єднають з потрібним співробітником , або забезпечать інформацією, яка дозволить просунутися на наступний етап до вашої мети.

3.

Коли вас, нарешті, з'єднають з відповідальною особою, що приймає важливі рішення, все у ваших руках. Говоріть повільно і чітко. Перейдіть до справи протягом перших 10-ти секунд, або він, швидше за все, втратить інтерес до вашого дзвінку. Чи не пропонуйте співпрацю негайно. Навпаки, уявіть себе і вашу компанію. Розкажіть про те, що пропонує ваша фірма. Але пам'ятайте, час вашого співрозмовника дуже дорого коштує, тому запропонуйте йому вислати більш детальну інформацію поштою у разі його зацікавленості. Він або надасть вам варіанти, або просто подякує за пропозицію.

4.

Тепер ви отримали потрібну адресу, електронну пошту і номер факсу. Пошліть за звичайною або електронною поштою фірмовий бланк вашої компанії, на якому висловіть подяку за приділений вам увагу у вашому телефонній розмові. Прикладіть до листа копію ІПН вашої фірми, номер платника ПДВ, перелік виконаних вашою компанією проектів і робіт тощо Будьте послідовні у складанні цього листа. Те, що конкретна компанія не потребує ваших послугах сьогодні, не означає, що вони їй не потрібні на наступному тижні, в наступному місяці або році. Не забувайте нагадувати про себе. Пишіть їм листи, дзвоніть, відправляйте електронні листи, привітання з днем народження ... будьте креативні. У кінцевому рахунку, якщо ви будете наполегливою, вам випаде можливість, яку ви шукайте.
{LikeAndRead}

5.

Ось ще кілька моментів, на які варто звернути увагу. Цілком імовірно, що ваш бажаний клієнт вже має постачальника продуктів або послуг, які ви пропонуєте. Вам потрібно бути розумнішими: запропонуйте нижчу ціну або більш вигідні умови, щоб переманити клієнта у вашого конкурента. У ці важкі економічні часи багато хто готовий відмовитися від звичних постачальників для отримання вигоди. З'ясуйте, послугами якої компанії користується ваш потенційний клієнт в даний час. Добудьте потрібні дані про фірму-постачальника. Подивіться, які переваги є у вас перед цією компанією. І скористайтеся ними.

Повторюйте цю схему з 10-тьма компаніями щотижня. І ваш бізнес неодмінно розшириться, а разом з цим і збільшиться ваш прибуток.{/LikeAndRead}