Як зустрічати покупців


Ми знову і знову чуємо, причому в будь-якому контексті, що ніколи не буває другого шансу справити хороше враження. І цей вислів особливо доречно, коли мова йде про продажі. Ділові відносини часто повністю грунтуються на враженні від першого знайомства або від вітання. Ваша манера вітати покупців розповідає їм про те, хто ви і як ви налаштовані, таким чином вони оцінюють, на яке обслуговування вони можуть розраховувати.

1.


Перед зустріччю з покупцем налаштуйтеся позитивно. Якщо ви працюєте в роздрібній торгівлі, зробіть це по дорозі на роботу або в хвилину, коли заходите в будівлю. Якщо ви обдзвонювати покупців, настроюйтеся перед кожним дзвінком.

2.


Приготуйтеся вітати покупців, написавши заздалегідь свою промову або вивчивши політику компанії відносно вітання клієнтів. Якщо ви знаєте, як звуть людину, звертайтеся до нього по імені.

3.

Слідкуйте за ознаками того, які речі покупець знаходить цікавими. Наприклад, зверніть увагу, яку машину водить ваш покупець, що на нім одягнуто. Якщо з покупцем діти, нахиліться і привітайтеся з ними.

4.

Після того, як ви привіталися, скажіть пару фраз на життєві теми, наприклад, про погоду. Почніть розмову про що завгодно за винятком того, що ви продаєте. Базікайте до тих пір, поки покупець не посміхнеться, або не почне підтримувати розмову.
{LikeAndRead}

5.

Представляйтеся, простягаючи руку. Якщо покупець знає вас, знизайте йому руку і скажіть, що ви раді знову його або її бачити.

6.

Запитайте, чим ви можете допомогти, потім замовкніть. Багато продавців втрачають можливі продажу через те, що занадто багато говорять. Прагніть до того, щоб говорив сам покупець, задаючи йому навідні запитання.
{/LikeAndRead}