Як підвищити ефективність продажів


Основне завдання власників бізнесу і продавців - підвищення ефективності продажів. Цю мету називають по-різному, від «прояву поваги до клієнтів» до «поліпшення якості продукції». Але мотивація, яка ховається за цими стратегіями - це підвищення ефективності продажів і збільшення прибутку.

1.


Будьте організовані, використовуйте клієнтську базу даних. Ведіть базу даних не тільки можливих, але і колишніх клієнтів, це важливий аспект підвищення кількість продажів. Ведіть записи про продажі, зберігайте електронні адреси та контактну інформацію клієнтів, зберігайте списки розсилки.

2.


Створіть успішне інформаційне рекламний лист. Інформаційні листи - корисний інструмент продажу. Якщо вам важко при написанні свого власного письма, зверніться до послуг кваліфікованих фахівців, які мають досвід написання рекламних листів. Два хороших маркетингових листи - це оптимально. Один лист буде призначатися для того, щоб потенційні клієнти дізналися, що ви їм пропонуєте, а другий варіант листа ви будете розсилати колишнім клієнтам, щоб вони знали, які ви можете запропонувати нові товари або послуги.

3.

Використовуйте три підходи до контактів. У століття інтернету легко почати спиратися виключно на електронні продажі, і така схема, дійсно, ефективна. Але не нехтуйте адресної поштовою розсилкою та телефонним маркетингом. Для підвищення ефективності продажів, особливо, якщо ви продаєте послуги для іншого бізнесу, важливо встановлювати особистий контакт.

4.

Покажіть клієнтові, що ви можете йому запропонувати. Коли навколо вас - тисячі конкурентів, які б'ються за той же ринок і ту ж демографічну групу, вам потрібно виділятися. Показуйте клієнту, як ви можете допомогти йому на рівні клієнтського обслуговування. Підлаштовувати дзвінки і зустрічі під його потреби. Люди, які купують послуги або товари, хочуть дізнатися, що ви зробили для інших, але ще більше їм цікаво, що ви зможете зробити для них.
{LikeAndRead}

5.

Коли ви зробите угоду, не варто обманюватися, вважаючи, що ваші взаємини завершилися. Постійно зв'язуйтеся з колишніми клієнтами. Вони не тільки більш схильні знову використовувати ваші послуги, вони також є безцінним джерелом поширення інформації про ваш товар, і ви також зможете продавати товари та послуги з їх рекомендації, що кардинально підвищить кількість продажів.
{/LikeAndRead}