Як поводитися з важкими клієнтами


Постійні клієнти - це фундамент і основа процвітаючого бізнесу. Однак, не всі клієнти однакові. У цій статті ви знайдете рекомендації, як обходитися з «важкими» клієнтами.

1.


Уважно вислухайте критику клієнтів. Спокійно задавайте питання, щоб зрозуміти головну причину їх занепокоєння.

2. Ніколи не перебивайте. Поки клієнт ображає і не лається, варто повністю вислухати його. Якщо ж клієнт виходить за рамки пристойності, ввічливо попросіть його знизити тон і вести себе культурно.

3.


Зберігайте аудіо чи відеозапису ваших розмов з важкими клієнтами і дій по відношенню до них.

4.

Спробуйте поглянути на ситуацію з точки зору клієнта, якою б нерозумною і нелогічною вона вам не здавалася. Якщо, наприклад, клієнт часто дзвонить і бурчить вам в трубку, можливо це викликано стресом, які не мають жодного відношення до роботи, яку ви робите.
{LikeAndRead}

5.

Не сперечайтеся з клієнтом. Ваша мета знайти з ним розуміння, а не виграти суперечку. Допускайте існування відмінних від ваших точок зору.

6.

Підбадьорити клієнта. Дуже часто люди вороже налаштовані, коли вони засмучені або спантеличені чому-небудь.

7.

Зберігайте спокій. Якщо ви відчуваєте, що не можете впоратися з собою - перервіть дзвінок, зустріч або розмова до тих пір, поки не пройде ваш гнів, і ви не зможете відповідати клієнтові більш спокійно.
{/LikeAndRead}