Як розмовляти з клієнтами


Кожен з нас знає страшні історії про поганий обслуговуванні клієнтів. Кожен власник власного бізнесу хоче знати, як навчити співробітників правильно спілкуватися з клієнтами. Правильне спілкування з клієнтами не тільки підвищує компетентність, але створює позитивний образ компанії і допомагає збільшити число повторних угод. Належне спілкування з клієнтами лежить в основі першокласного сервісу, нижче наведено поради про те, як навчитися правильно взаємодіяти з клієнтами.

1.


Підтримуйте зоровий контакт з клієнтами або замовниками, незалежно від того, говорите ви чи слухаєте. Навіть якщо ви найкращий слухач у світі, замовник не повірить у це, якщо ви дивилися в підлогу. Зоровий контакт встановлює зв'язок з клієнтом.

2.


Співпереживайте клієнтам, якщо у них є проблеми. Коли є скарги, найшвидший спосіб допомогти в пошуку рішення полягає в спробі зрозуміти суть проблеми замовника. Поставте себе на їх місце і задавайте питання, щоб краще зрозуміти їх проблему. Це не тільки допоможе вам швидше впоратися з проблемою, а й зробить гарне враження.

3.

Тримайте напругу під контролем. Спілкуючись з клієнтами, ви може бути напруженими і збудоражені, але незалежно від того, наскільки сильні ваші внутрішні почуття, завжди зберігайте спокій при спілкуванні. Це допомагає клієнту зберігати спокій і відчувати, що ви тримаєте ситуацію під контролем.

4.

Знайте свою справу вздовж і впоперек. Наприклад, може бути, ви працюєте тільки у відділі електроніки в магазині, але у ваших же інтересах знати хоча б трохи про інших відділах, наприклад, про розташування товарів та відділі продажів. Подумайте про те, як це можна застосувати у вашій професії.
{LikeAndRead}

5.

Чесно відповідайте на будь-яке питання. Завжди говоріть правду, особливо якщо ви не знаєте, що відповісти. Клієнти поважають, коли їм кажуть, що не знають відповідь на їх питання, але допоможуть знайти того, хто може вирішити їх проблему.
{/LikeAndRead}