Як утримати клієнтів


При сучасному стані економіки стає все складніше втримати постійних клієнтів, вимушених шукати варіанти подешевше. Застосувавши ідеї, які я пропоную, ви зможете істотно поліпшити ситуацію.

1.


Перший крок до збереження клієнтів - точність у строках доставки. Незалежно від того, продаєте ви щось або просто доставляєте клієнтам, завжди точно виконуйте тимчасові рамки. Якщо ви зазвичай доставляєте замовлення протягом півгодини від призначеного часу, постарайтеся з цього моменту привозити його точно вчасно.

2.


По-друге, будьте завжди на зв'язку. Залиште клієнтам адресу своєї електронної пошти та номер телефону. Дуже важливо дати їм можливість зв'язатися з вами, коли їм це необхідно. У наші дні використання автовідповідача недостатньо. Якщо клієнти не зможуть переговорити з вами, то знайдуть інших продавців.

3.

По-третє, ваша реклама повинна повністю відповідати дійсності. Ніколи не перебільшуйте достоїнства товару і не надавайте неправдиву інформацію. Якщо у товару є недоліки, повідомте про це покупця до здійснення операції. Чесність завжди в ціні.

4.

І остання порада - дізнайтеся своїх клієнтів. Цим радою занадто довго нехтували. Індивідуальний підхід до людей - те, чого давно не вистачало у сфері торгівлі. Це дозволить вам зберегти клієнтів.

Якщо вам здається, що конкуренти беруть гору, зверніться до даного раді - ставитеся до клієнтів з увагою. Хороша ідея пропонувати клієнтам безкоштовне обслуговування в дні народження і в інші значущі свята. Намагайтеся надати підтримку клієнтам у складні хвилини.

Запропонуйте їм знижки або більш вигідні варіанти.

Це, безсумнівно, допоможе вам утриматися на плаву.
{/LikeAndRead}