Як злити рідину гідропідсилювача керма



Рідина гідропідсилювача керма - це різновид мастила, яка потрібна для того, щоб гідропідсилювач керма працював справно і без збоїв. До складу рідини входить нафтова основа і різні добавки. Якщо в насосі гідропідсилювача є серйозні механічні несправності, вам потрібно злити рідину гідропідсилювача.

1. Увімкніть гальмо стоянки і заглушите двигун.

2.


Відкрийте капот і зафіксуйте його в безпечному положенні.

3.


Зніміть фільтр, розташований у верхній частині системи рульового управління. Для того щоб з'ясувати, де саме знаходиться фільтр, зверніться до інструкції для власника.

4.

Від'єднайте розширювальний бачок від радіатора. Так вам буде легше дістатися до бачка з рідиною гідропідсилювача. Тримайте бачок під рукою, тому що незабаром вам потрібно буде приєднати його назад.
{LikeAndRead}

5.

Від'єднайте шланг бачка, який розташований в нижній частині. іноді буває важко зняти шланг, тому наберіться терпіння.

6.

Замініть старий шланг бачка на новий. Опустіть новий шланг в порожню ємність, в яку ви будете зливати з бачка відпрацьовану рідину гідропідсилювача.

7.

Підніміть передню частину автомобіля за допомогою домкрата.

8.

Залийте в бачок нову рідину гідропідсилювача. Нова рідина витіснить стару в шланг, який приєднаний до дна бачка.

9.

Сядьте на водійське сидіння і поверніть кермо в різні сторони. Кермо має бути зафіксований в одному положенні і майже не повинен зсуватися. За рахунок цього зливаються залишки рідини гідропідсилювача.

1.

Перевірте ємність. Вона повинна бути заповнена відпрацьованої рідиною гідропідсилювача. Після того як ви злили відпрацьовану рідину і залили нову, найважча частина роботи залишилася позаду.

1.

Від'єднайте шланг і посуньте контейнер.

1.

Приєднайте назад шланг бачка.

1.

Залийте в бачок нову, чисту рідину гідропідсилювача керма.

1.

Поверніть кермо ще кілька разів, щоб випустити повітря, що потрапило в привід гідропідсилювача.

1.

Замініть фільтр і розширювальний бачок і закрийте капот.

{/LikeAndRead}