Як знайти незайняту нішу ринку


Сегментація ринку необхідна для точного позиціонування продукту виходячи з того, як часто і за якими ключовими словами його шукають. Намагаєтеся знайти відповідну нішу для свого блогу чи сайту? Існує багато прибуткових ніш, про які більшість людей просто не знають, а знайти таку нішу можна всього за кілька годин пошуку. Для пошуку ніш можна скористатися автоматичною системою пошуку під назвою «Micro Niche Finder». Вона також заощадить час, витрачений на пошук.

1.


Перше, що може нам допомогти в пошуку прибутковою ніші, це пошук від Google. Вам потрібно знайти не дуже широку, але і не дуже вузьку нішу, щось, що призведе до вас достатньо відвідувачів, щоб отримувати постійний дохід. Наприклад, в пошуку можна вбити фразу «квіткові букети». Перед вами відразу ж з'явиться статистика результатів пошуку. З нашої фразою знайшлося 39800000 результатів. Це означає, що існує занадто багато сайтів такої тематики. Якщо ви хочете знайти нішу, яка буде приносити прибуток, шукайте результати зі значенням не більш 1 000 000.

2.


Якщо ви хочете знайти нішу для певного продукту, то ви на правильному шляху до успіху. Ми не збираємося давати оголошення або використовувати безкоштовні генератори трафіку. Вони просто не працюють. Чому? Та тому що вони не призводять цільових відвідувачів. Коли ми генеруємо ключові слова, ми набираємо ті фрази, які люди будуть вбивати в рядку пошуку, щоб знайти статтю, товар або сайт. Прибуткові ніші зазвичай мають ключові слова, перехід за якими здійснювався більше 2000 разів за місяць. Тобто, за місяць 2000 людей шукали цю фразу, і якщо б ви були в самому верху списку в Google, то, як мінімум 47% переходів по посиланнях здійснювалися б на ваш сайт.

3.

Також непогана ідея з нішами, перехід за ключовими словами якої приносить більше, наприклад, 10 рублів. Від таких ніш користь найбільша, тому постарайтеся ретельно підбирати фрази або товари, по яких буде найбільша кількість переходів. Це заощадить вам багато часу. Я не кажу, що ключові слова, перехід по яких становить 1 рубль - це погано. Я просто наводжу приклад того, що ключові слова, перехід по яких коштує більше, принесуть більше користі в майбутньому. Також можна пошукати свою нішу в Google Adwords Keywords Tool. Я завжди використовую цей сервіс для пошуку інформації, і ви можете перевірити будь-яку інформацію - від того, які фрази коштують більше і до того, скільки людей шукало саме цю фразу за останній місяць. Можна пошукати навіть підручники з використання ключових слів або завантажити безкоштовні електронні книги. Щоб знайти щось вартісне в Інтернеті, потрібно добре попорпатися.
{/LikeAndRead}