Як зробити резервну копію зі SpiderOak на OS X


Якщо ви шукайте онлайн додаток для резервного копіювання, синхронізації, а також обміну для OS X, то є й інші варіанти, крім використання Dropbox. Представляємо вам SpiderOak; цей додаток дозволяє користувачеві OS X використовувати до 2 Гб вільного простору.

Кроки


Частина 1 з 5: Установка SpiderOak


  1. Скачайте SpiderOak. Відвідайте https://spideroak.com і натисніть на "Try for free", щоб завантажити.

  2. Скачайте SpiderOak. До того, як запуститься додаток, ви пройдете через процес реєстрації, де введете ім'я користувача і пароль.
    • SpiderOak - це додаток меню; якщо не можете знайти іконку на вашій панелі, то клікніть на іконку SpiderOak в меню і натисніть на "Show", щоб побачити основний інтерфейс.


    Частина 2 з 5: Зробіть резервну копію ваших файлів, використовуючи прості налаштування

    1. Виберіть вкладку Backup в програмі SpiderOak.

    2. Виберіть Basic Settings. Прості настройки дозволяють вибрати тип файлів, резервна копія яких буде зроблена програмою SpiderOak. Для резервного копіювання, ви можете вибрати робочий стіл, документи, фільми, музику або картинки. Вибираючи одну з цих категорій, SpiderOak зробить резервну копію директорії за замовчуванням, яка зберігає відповідний тип файлів, замість копіювання всіх файлів даного типу.

    3. Поставте галочку на категоріях, резервну копію яких ви хочете зробити.
      • Переконайтеся, що приблизний розмір вашої резервної копії, показаний на рядку сховища внизу віконця, не перевищує доступного місця для вашого профілю.


      • Натисніть на Start Backup. Розпочнеться процес завантаження.

      Частина 3 з 5: Зробіть резервну копію, використовуючи розширені настройки

      1. Виберіть вкладку Backup в програмі SpiderOak.

      2. Виберіть Advance Settings. Розширені настройки дозволяють вибрати певні файли і папки для резервного копіювання.
        • Якщо ви виберіть батьківську папку, то резервна копія буде зроблена і для підпапок.


        • Виберіть файл або папку, резервну копію яких ви хочете зробити. Використовуйте знаки плюса (+) і мінуса (-), щоб розкрити директорії і знайти потрібні дані для резервного копіювання.

        • Клікніть Save. Розпочнеться процес резервного копіювання.

        • Налаштуйте винятку. Якщо ви хочете включати певний тип файлів в вашу резервну копію або ви хочете виключити файли та папки з певним словом у назві, все, що вам потрібно - це клікнути на кнопку Preferences у верхній правій частині віконця, і перейти на вкладку Backup.

        Частина 4 з 5: Синхронізуйте ваші файли і папки

        1. Використовуйте опцію Sync в програмі SpiderOak.

        2. Виберіть папки, які ви хочете синхронізувати з іншими пристроями.

        3. Клікніть Start Sync. SpiderOak відразу ж почне сканування папок, щоб визначити дані, які повинні бути завантажені або змінені на більш свіжі версії.
          • Коли синхронізація закінчена, всі вибрані папки будуть ідентичні.


          Частина 5 з 5: Зробіть обмін синхронізованими папками

          1. Створіть ShareRoom. Щоб це зробити, натисніть на вкладку Share і клікніть на New.

          2. Придумайте назву і RoomKey для вашої ShareRoom. RoomKey працює в якості пароля для ShareRoom. Ви можете вибрати пароль будь-якої складності. Користувачі вводять ваш RoomKey і ShareID в Share Login на веб-сайті SpiderOak.com, щоб отримати доступ до ShareRoom.

          3. Клікніть Next. Тепер, ви зможете додавати або видаляти файли в ShareRoom.

          4. Використовуйте RoomKey, щоб отримати доступ до папки на веб-сайті SpiderOak.