Як включити диспетчер задач


Диспетчер завдань - це вбудована в Windows утиліта, яка допомагає користувачам контролювати продуктивність системи. Диспетчер завдань надає інформацію про споживання процесорного часу, мережевої активності, запущені процеси та багато іншого. Якщо адміністратор відключив диспетчер задач, ви можете швидко знову зробити його доступним за допомогою утиліти редагування групових політик. Microsoft рекомендує з граничною обережністю працювати з цією програмою, оскільки вносяться зміни можуть безпосередньо вплинути на стабільність системи.

1.


Щоб відкрити групові політики, відкрийте меню «Пуск», натисніть на "Виконати ...» і введіть у командному рядку «gpedit.msc». Якщо у вас Windows Vista або 7, клікніть по круглій кнопці "Пуск", введіть «gpedit.msc» в полі «Почати пошук» і натисніть «Enter».

2.


В панелі ліворуч вам потрібно розгорнути такі пункти дерева каталогів: «Система», «Конфігурація користувача», «Адміністративні шаблони» і «Система». Щоб розкрити каталог, потрібно натиснути на розташованому поруч значку «+». Клацніть один раз по папці «Можливості Ctrl + Alt + Del».

3.

На панелі справа, під написом «Стан» знайдіть пункт «Видалити диспетчер задач». Клацніть по ньому правою кнопкою і виберіть рядок «Властивості». Відкриється вікно.

4.

Виберіть радіо-кнопку «Відключений» і закрийте редактор групової політики.{/LikeAndRead}