Як відновити вилучені файли в програмі Word


Якщо програма Microsoft Word раптово закривається, а ваш документ залишився незбережених, ви можете відновити велику частину документа за допомогою програми автоматичного відновлення. Програма автоматичного відновлення вбудована в Microsoft Word і працює автоматично, постійно зберігаючи поточну версію документа в процесі роботи, на випадок раптової помилки. Якщо ви ненароком закрили документ, не встигнувши його зберегти, або ж помилково видалили збережений файл з комп'ютера, ви все ще можете спробувати відновити файл, хоча в цьому випадку результат не гарантований.

Автоматичне відновлення файлів в Word.

1.


Якнайшвидше відкрийте програму Word. Якщо ваш комп'ютер з якоїсь причини перезавантажився, ви повинні дочекатися, поки завантажиться Windows, і тільки потім зможете запустити Word. Коли операційна система завантажилася, відкрийте Word через кнопку "Пуск", "Всі програми", виберіть папку "Microsoft Office" і в ній «Microsoft Office Word».

2.


Подивіться всі документи, які були відновлені функцією автоматичного відновлення. Список цих файлів ви можете знайти в лівій частині віконця Word. Щоб відкрити документ, клацніть на ньому.

3.

Залиште відновлений документ, щоб він знову не пропав. Для цього натисніть «Зберегти» у меню «Файл». Виберіть папку, в яку хочете поставити файл, введіть його ім'я та натисніть кнопку "Зберегти".

Пошук документу

1.

Натисніть «Пуск», щоб розгорнути головне меню. Надрукуйте в вікні пошуку назву документа, який ненавмисно видалили, або, якщо ви не встигли його назвати, надрукуйте просто «Документ», оскільки він не був збережений. Назви файлів Word завжди починаються зі слова «Документ» та номери. Натисніть клавішу «Enter» на клавіатурі, щоб запустити пошук на жорсткому диску. Якщо шуканий файл з'явився в списку, клацніть на ньому, щоб відкрити.

2.

Якщо дотримуючись порад у першому пункті ви не знайшли потрібний файл, пошукайте його в тимчасових файлах на жорсткому диску вашого комп'ютера. Щоб їх переглянути, натисніть кнопку «Пуск», щоб відкрити головне меню і введіть у вікні пошуку «*. Tmp». Натисніть кнопку «Еnter», щоб у полі пошуку відобразилися всі тимчасові файли, збережені на вашому комп'ютері. Якщо потрібний вам документ з'явився в списку, клацніть на ньому, щоб він відкрився в програмі Word.

3.

Перевірте папку автоматичного відновлення, щоб переконатися, що необхідного документа там дійсно немає, він міг помилково не з'явитися в списку відновлених файлів в Word. Натисніть на коло з емблемою Microsoft Office у верхньому лівому кутку вікна (для версії Microsoft Office 2007), виберіть команду «Властивості Word» і закладку «Збереження», щоб подивитися розташування папки з автоматично відновленими файлами. Тепер поверніться до кнопки «Пуск», виберіть "Мій комп'ютер" і знайдете цю папку на жорсткому диску. Пошукайте потрібний документ у папці автоматичного збереження файлів.
{/LikeAndRead}