Як створити файл у форматі pdf


Вам не потрібно купувати спеціальну програму, щоб створити файл у форматі pdf, так як це можна зробити швидко і просто за допомогою безкоштовної програми Open Office. Нижче наведена інструкція, як створити необхідний документ, не витративши при цьому ні копійки.

1.


Завантажте Open Office.

Ви можете безкоштовно завантажити програму тут: http://www.openoffice.org. Це відмінний текстовий редактор, який володіє не тільки всіма функціями Microsoft Word, але також пропонує деякі додаткові можливості (наприклад, створення pdf).

2.


Відкрийте документ за допомогою Open Office.

Open Office відкриває документи Microsoft, html і багато інших. Натисніть «Файл» - «Відкрити» та виберіть потрібний документ.

3.

Виберіть «Файл" - "Експорт у PDF». Просто, чи не так? Майже все зроблено.

4.

Якщо необхідно, змініть настройки.

Просто натиснувши на відповідну кнопку, ви зможете встановити пароль, встановити права на доступ до файлу, змінити розмір, стиснути файл або налаштувати початковий вигляд pdf. Отримавши документ у необхідному вигляді, можна приступати до його збереження.
{LikeAndRead}

5.

Збереження.

Ваш документ готовий після завершення його експорту в pdf. Тепер ви можете користуватися документом в потрібному форматі. Однак переконайтеся, що у вас збереглася копія документа в текстовому форматі, так як вона може вам стати в нагоді для подальших змін.
{/LikeAndRead}