Як створити цифровий підпис


Цифрові підписи часто використовуються в якості електронних підписів для підтвердження автентичності документа. Наявність цифрового підпису створює у одержувача відчуття безпеки, гарантуючи, що документ був створений на законних підставах. Даний вид підпису широко використовується для перевірки існування фінансових угод, юридичних документів та розповсюдження програмного забезпечення. Однією з програм, за допомогою якої можна легко створити цифровий підпис, є Microsoft Office Word.

1.


Клацніть кнопку «Пуск», розташовану в лівому нижньому куті екрану, перейдіть у "Всі програми" і виберіть зі списку програм «Microsoft Office Word».

2.


Клацніть "Вставка" у верхньому меню.

3.

Клацніть «Рядок підпису» у правій частині підменю «Вставка». Відкриється діалогове вікно «Налаштування підписи».

4.

Введіть необхідну інформацію, виберіть потрібні вам параметри у вікні «Налаштування підпис» та клацніть «OK». Відкриється діалогове вікно «Підпис».
{LikeAndRead}

5.

Клацніть вікно «Підпис», щоб підписати документ або електронну таблицю. Відкриється діалогове вікно «Підписати».

6.

Введіть свій підпис або клацніть «Вибрати зображення», якщо ви хочете вставити файл зображення підпису.
{/LikeAndRead}