Як створити електронну таблицю


Хочете навчитися створювати електронну таблицю в Microsoft Excel? Ця програма для створення електронних таблиць може швидко виконувати велику кількість обчислень. Можна вичитати, знаходити середнє, складати і ін В інструкції нижче можна дізнатися, як знайти, наприклад, суму осередків з числами. Ця програма може також допомогти в інших ваших обчисленнях. Отже, якщо хочете навчитися створювати такі електронні таблиці, наприклад, для того, щоб підраховувати місячний заробіток або витрати, читайте інструкцію нижче.

1.


Як створити електронну таблицю в Excel для додавання даних

Введіть заголовок електронної таблиці. Будь-хто, хто хоче знати, як створюється електронна таблиця для складання кошторису, повинен слідувати цій інструкції. З часом тут можна буде побачити суми. Введіть дати близько кожного заголовка. Введіть дані за той проміжок часу, який ви вказали в налаштуваннях. Зверніть увагу, що кожен новий елемент повинен знаходитися в окремій комірці. Введіть дані за той проміжок часу, який ви вказали в налаштуваннях.

2.


Як створити електронну таблицю в Excel для ряду алгоритмів

Натисніть «Формат», «Формат осередку», потім «Грошовий формат». Зверніть увагу, де вказано десятковий розряд і введіть 2. Натисніть ОК. Потім натисніть на клітинку, розташовану під списком чисел. Потім натисніть на кнопку fx, що знаходиться близько рядка введення. Знак «=» так само, як і діалогове вікно, повинні з'явитися в обох місцях. Якщо ви хочете скласти числа, натисніть значок суми.

3.

Як створити електронну таблицю в Excel для довгого списку даних

Перевірте імена осередків в модулі «Номер 1». У прикладі складаються осередки C2-C4. Введіть C2: C4, щоб включити дані, що знаходяться між цими осередками, і дані в самих осередках.

4.

Як створити електронну таблицю в Excel для особистого користування

Використовуйте «швидку» клавішу для підсумовування інших чисел. Просто натисніть на першу суму для того, щоб її виділити. Наведіть курсор на нижню частину правого куточка осередки. Повинен з'явитися значок у вигляді чорного хрестика. Тягніть цей значок в праву сторону. Коли ви відпустите кнопку миші, то з'являться суми. Саме так створюється електронна таблиця в Excel, якщо додавати нові витрати кожен місяць. Програма може робити і багато іншого, тому почитайте довідку і пошукайте іншу інформацію, щоб розібратися з більш складними алгоритмами. Удачи!
{/LikeAndRead}