Як правильно подати скаргу


Якщо з вами негарно обійшлися, нагрубили або обмежили ваше людську гідність, зверніться в потрібну інстанцію і нехай справедливість восторжествує.

1.


Складіть чернетка листа або доповідної. Детально опишіть, що з вами сталося, вкажіть дату і час події, вкажіть імена та реквізити (якщо вони вам відомі) всіх залучених осіб.

2.


Знайдіть в Інтернеті контакти Комітету по захисту прав споживачів, Трудовий інспекції, прокуратури та місцевого відділення поліції.

3.

Деякі державні служби мають послугу електронного подання заяв через Інтернет. Заповніть запропоновану форму, прикріпіть текст листа або заяви та надішліть на відповідну інстанцію.

4.

Зателефонуйте в поліцейську дільницю і перевірте вимоги, чи приймають вони заяви по телефону. Якщо так, то запитайте номер заяви, щоб згодом мати можливість ознайомитися з ним.
{LikeAndRead}

5.

Зв'яжіться з компанією, на яку ви збираєтеся скласти скаргу. Спробуйте знайти телефон відділу по роботі з клієнтами. Коли ви зв'яжіться з представником цієї компанії, викладіть суть своєї претензії, поскаржтеся на працівника, який обслужив вас неприйнятним чином. Дізнайтеся телефони його безпосереднього начальника і телефон керівника всього відділу. Заявіть, що ви збираєтеся написати на ім'я цих людей скаргу, в якій ви вкажете всі нарікання до роботи даного співробітника.

6.

Переконайтеся, що лист складено правильно і відішліть його управителю. Вкажіть в тексті листа, що вами вже були складені і відправлені претензії на діяльність даної фірми у відповідні інстанції. Надайте номер заяви, яку ви складали в поліцейській ділянці.

7.

Викладіть стисло і чітко свої вимоги (заміна товару, повернення вартості). Не просіть захмарних компенсацій, не сподівайтеся, що вам заплатять за «завдану моральну шкоду».
{/LikeAndRead}