Як навчати письмовій роботі


Деякі легко можуть навчитися виконувати письмові роботи, іншим цей процес дається дуже важко. Якщо вам довелося вчити когось писати, наприклад, ви батько, що допомагає своїй дитині з домашнім завданням, то вам не завадить допомогу, особливо, якщо ваш підопічний не дуже-то старанний учень. Дана стаття допоможе вам. Отже, читайте і записуйте!

1.


Складіть план роботи і визначитеся з критеріями роботи. Які вимоги пред'являються до роботи? Якими правилами керуватися?
Що буде являти собою ваша робота: виклад або може бути дослідження? Це стаття в газеті, лист, журнальна замітка або книга? Що б це не було, перш ніж приступити до роботи слід скласти план.

2.


Мозковий штурм. Учень може провести його самостійно або з іншими. Під час цього етапу визначаються теми, ідеї та концепції. Скажіть учневі, щоб не соромився, підійдуть будь-які ідеї: можливо навіть дурні або недоречні. У подальшій роботі їх завжди можна відкинути, а можливо вони підкажуть нові думки.

3.

Визначтеся з темою і почніть дослідження. Нехай учень або учні переглянуть нотатки, зроблені під час мозкового штурму і виберуть найбільш підходящі ідеї. Почніть дослідження, використовуючи все, що вам відомо з обраної тематики. Якщо в процесі дослідження виникли якісь білі плями, необхідно їх ліквідувати. Потрібну інформацію можна знайти в інтернеті, для цього використовуйте пошукові системи, такі як Google, Яндекс та ін

4.

Конспект. Учневі необхідно скласти конспект всього того, що він дізнався. Це можуть бути невеликі замітки або висновки. На цій вирішальній стадії окремі фрагменти збираються в повну картину, інформація систематизується в певному порядку, визначається остаточний обсяг роботи.
{LikeAndRead}

5.

План. Нехай учень розіб'є свій конспект на параграфи, додавши деякі деталі, якщо потрібно. Всі представлені факти повинні бути підтверджені безпосередньо цитатами, це краще робити в процесі роботи, тому що в подальшому може бути скрутно визначити, що знайдено в процесі дослідження, а які висновки зроблені самим автором.

6.

Доповнення та коректура. Якщо можливо, учень повинен приступити до цього етапу після 1-2 днів після завершення попереднього етапу. Таке очікування потрібно, щоб учень міг привести свої думки в порядок. Деякі деталі забудуться і у автора з'явиться можливість поглянути на свою роботу свіжим поглядом. Що також включає в себе перевірку граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок. Коректура зачіпає як зміст, так і план роботи.

7.

Остаточна перевірка. Якщо учень вважає, що його робота закінчена, йому слід провести остаточну перевірку, можливо потрібно виправити дрібні неточності, невеликі помилки і т.д.

8.

Тепер залишається тільки здати роботу на перевірку!{/LikeAndRead}