Як вибудувати відносини з співробітниками


Якщо у вас є робота, то вам потрібно вибудовувати відносини з співробітниками. Мета ефективного спілкування з колегами - зменшити виникнення стресу і конфліктів, побудувати відносини, які допоможуть вам ефективно виконувати свою роботу. Якщо ви можете налагодити хороші ділові відносини з співробітниками, це зробить ваш перебування на роботі приємніше, і ви зможете, у разі необхідності, розраховувати на підтримку.

1.


Проаналізуйте свої власні емоційні реакції. Коли ми зустрічаємо когось вперше, у нас часто виникає інстинктивна симпатія чи антипатія. Ми з першого погляду розуміємо, чи сподобався нам людина. Так само буває і з співробітниками. Це природно. Але, якщо ви випробували антипатію до колеги, важливо вчасно припинити розвиток негативного ставлення до нього. Поза роботою ми можемо дозволити собі уникати людей, які нам не сподобалися. Але на роботі нам іноді доводиться працювати над проектами саме з тими людьми, до яких ми негативно ставимося. Скажіть собі, що ця реакція - всього лише інстинктивне відчуття, і на неї не варто звертати уваги. Намагайтеся мислити розумно і ставитися до свого співробітнику неупереджено.

2.


Шукайте у співробітниках позитивні якості, знаходите спільні інтереси. Коли це буде доречно, заведіть бесіду про спорт або плани на вихідні - на будь-яку тему, в якій у вас можуть виявитися спільні інтереси. Можете запитати про фотографії або дрібничці, яка стоїть на столі вашого співробітника. Шукайте можливості позитивно взаємодіяти і встановлювати емоційний зв'язок. Наприклад, домашні тварини - прекрасна тема для того, щоб знайти спільну тему для розмови.

3.

Не варто ділитися з колегами дуже великою кількістю особистої інформації. Буде помилкою розповісти співробітнику занадто багато про себе або про вашому житті. Це може принести вам багато стресів і неспокою. Коли ви вже розповіли про себе щось, неможливо взяти сказане назад. І ви не зможете перешкодити поширенню інформації. Не варто в момент слабкості видавати співробітникові занадто багато відомостей особистого характеру, ви можете про це пошкодувати. Радимо заводити кращих друзів поза роботою.

4.

Не варто спілкуватися на небезпечні теми, такі, як релігія чи політика. Якщо ви обговорюєте поточні події або іншу тему, яка може бути спірною (за винятком робочих питань), і відчуваєте, що співрозмовник не погоджується з вами, відчуває дискомфорт, обережно поміняйте тему розмови.
{LikeAndRead}

5.

Приходьте до консенсусу щодо робочих проектів. Якщо ви працюєте над будь-яким завданням або проектом, і виникають розбіжності, які не вдавайтеся в суперечки. Вислухайте, що турбує ваших колег. Постарайтеся зрозуміти їх позицію, їхні аргументи. Уявіть вашу точку зору так, щоб вона враховувала побажання та ідеї ваших співробітників.

6.

Якщо ви відчуваєте роздратування, злість, якщо в вас скипають емоції, зробіть паузу. Якщо конфлікт стає занадто бурхливим, запропонуйте переключитися, поміняти тему розмови і продовжити обговорення в заздалегідь обумовлений час. Якщо вам потрібно побути наодинці, вибачитеся і вийдіть в туалет. Або подихайте свіжим повітрям на вулиці. Не варто вносити емоції в робочий процес.

7.

Смійтеся і веселіться зі своїми колегами завжди, коли надається така можливість. Це допомагає встановити емоційний зв'язок, а важкі періоди переносяться легше. Набагато приємніше працювати, коли співробітники діють як команда, а кількість конфліктів зведено до мінімуму. Також чудово, коли колеги надають одна одній емоційну підтримку.
{/LikeAndRead}